| کد خبر: 181679 |

مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن خبر داد:

◄ کسب دو ستاره تعالی آموزش سرمایه انسانی توسط راه‌آهن

مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن موفق به دریافت تقدیرنامه دوستاره ارزیابی تعالی آموزش و توسعه شد.

تین نیوز

مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن، گفت: برای اولین بار مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن جایزه تقدیرنامه دوستاره تعالی آموزش و توسعه سرمایه انسانی کشور را دریافت کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، زهرا قیومی توضیح داد: این ارزیابی توسط ارزیابان انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و با در نظر گرفتن مؤلفه‌های نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا، اثربخشی و هم‌راستایی با استراتژی سازمانی و بهره‌وری، طی یک هفته در مرکز توسعه آموزش و فناوری به‌صورت میدانی و واقعی انجام شد.

وی بابیان اینکه منابع انسانی، اصلی‌ترین سرمایه بنگاه‌های اقتصادی است افزود: در اختیار داشتن منابع انسانی کیفی دارای توانمندی و مهارت‌های متناسب با نیازمندی‌های سازمان‌های امروزی تنها مزیت رقابتی آن‌ها محسوب می‌شود. بر این اساس توانمندسازی منابع انسانی به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران سازمان‌ها تبدیل‌شده و توسعه آن‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای را در سازمان‌ها به خود اختصاص داده است.

جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه، جایزه‌ای است که به برترین تلاش‌ها، اقدامات و دستاوردهای سازمان‌های ایرانی در حوزه آموزش و توسعه کارکنان اعطا می‌شود. تجربه موفق کاربست مدل‌های تعالی در سازمان‌های ایرانی و لزوم همپایی و هم‌راستایی حوزه آموزش و فعالان این عرصه با مفاهیم سرآمدی و تعالی، نقطه آغازی بر طراحی، توسعه و استقرار این جایزه در سطح سازمان‌های ایرانی است.

کلیه سازمان‌های متعهد به مفاهیم تعالی و علاقه‌مند به مشارکت در فضای تعامل و یادگیری در عرصه آموزش و توسعه منابع انسانی می‌توانند داوطلب شرکت در این جایزه باشند.

در ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که ۷ و ۸ بهمن‌ماه برگزار شد، شرکت‌ها و موسسات آموزشی فعال در بخش خصوصی و دولتی، تامین کنندگان و واردکنندگان تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی، تولیدکنندگان محتواهای آموزشی حضور داشتند.

هم‌چنین ناشران، شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای آموزشی، ارائه‌کنندگان خدمات آموزش الکترونیکی و غیرحضوری، دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های مرتبط و مؤسسات آموزش عالی آزاد از دیگر حاضران این رویداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی بودند.

توسعه شبکه تعامل سازمان‌های ایرانی در عرصه آموزش و امکان تبادل و اشاعه تجارب موفق، ترویج فرهنگ خودارزیابی در میان فعالان عرصه آموزش و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌بهبود این حوزه، شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمان‌های برتر در حوزه آموزش و توسعه از اهداف جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.