| کد خبر: 181630 |

کلنگ‌زنی احداث قطار بستان‌آباد-سراب در روزهای آتی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: ادامه قطار تبریز به میانه که تا بستان‌آباد تکمیل شده است به سراب متصل خواهد شد که این پروژه توسط رئیس مجلس کلنگ‌زنی می‌شود.

تین نیوز

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: ادامه قطار تبریز به میانه که تا بستان‌آباد تکمیل شده است به سراب متصل خواهد شد که این پروژه توسط رئیس مجلس کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محمد وحدتی‌هلان اظهار کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی سفر دو روزه به استان آذربایجان‌شرقی خواهد داشت که بازدید، دیدار مردمی، سخنرانی، کلنگ‌زنی از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود.

وی افزود: رئیس مجلس صبح چهارشنبه، دهم بهمن‌ماه وارد تبریز می‌شود و بلافاصله به بستان‌آباد خواهد رفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تشریح برنامه سفر آقای لاریجانی به آذربایجان‌شرقی، گفت: آقای علی لاریجانی در این سفر بازدیدی از پروژه قطار تبریز- میانه در بستان‌آباد خواهند داشت و کلنگ‌زنی آغاز عملیات اتصال خط آهن بستان‌آباد به سراب را انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: اتصال پروژه قطار میانه- تبریز به سراب از بستان‌آباد در طول ۷۷ کیلومتر خواهد بود که اعتبار تخصص یافته برای این پروژه ۵۵ میلیارد تومان است.

وحدتی با بیان اینکه پروژه قطار بستان‌آباد تا سراب ادامه‌دار بوده و به اردبیل و سپس به قفقاز وصل خواهد شد، افزود: مدت زمان پیش‌بینی شده برای این پروژه سه و نیم سال است به طوریکه در بودجه ۹۸ اعتباری برای آن مدنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هر ۱۵ کیلومتر خط آهن بستان‌آباد تا سراب به یک پیمانکار واگذار شده است، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی این پروژه در بستان‌آباد را انجام داده و سپس از ایستگاه قطار تبریز به میانه که تا بستان‌آباد تکمیل شده است، بازدید خواهد داشت.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس خاطرنشان کرد: دیدار مردمی، کلنگ‌زنی برخی پروژه‌های پایین دست نفلین سینیت سراب، بازدید از شرکت آلومینای سراب، سخنرانی و زیارت مزار شهدا از جمله برنامه‌های رئیس مجلس خواهد بود.

وی افزود: آقای لاریجانی عصر چهارشنبه به تبریز آمده و دیداری با سرمایه‌گذاران استان در استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد داشت.

وحدتی یادآور شد: رحمانی، وزیر صمت قول همراهی را بعد از اتمام جلسه هیات دولت را داده ولی در این سفر معاون وزیر راه و شهرسازی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: رئیس مجلس در روز دوم سفر خود به میانه رفته و در همایشی شرکت خواهد کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.