| کد خبر: 181559 |

مدیرعامل راه‌آهن تاکید کرد:

◄ تامین امنیت راه‌آهن، مشتریان پایدار به همراه دارد

اگر راه‌آهن امنیت پایدار داشته باشد، مشتریان پایدار را نیز به همراه خواهد داشت.

تین نیوز

چنانچه راه‌آهن امنیت پایدار داشته باشد، مشتریان پایدار هم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت راه‌آهن در نشست تخصصی معاونان و روسای پلیس‌راه، با بیان این مطلب گفت: نعمت امنیت و آزادی از بزرگ‌ترین نعمات و دستاوردهایی است که امروز در کشور وجود دارد.

سعید محمدزاده افزود: در حال حاضر رابطه پلیس به‌نحوی است که مردم در شرایط نگران‌کننده به پلیس پناه می‌برند.

محمدزاده افزود: چراکه امروز در جنگ مستقیم با دشمن قرار داریم و امریکا باتمام اقتدار شیطانی خود تلاش می‌کند که نظام را تحت‌فشار قرار دهد.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با یادآوری اینکه اکنون در آستانه چهل‌سالگی انقلاب از نگاه ملی و اقتصاد کلان حمل‌ونقل ریلی نقش مهمی در توسعه پایدار کشور دارد، گفت: امروز هر چه بیشتر بتوانیم بارها را به ریل منتقل کنیم نقش بیشتری در صرفه‌جویی سوخت و حفظ محیط‌زیست داریم.

مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به اینکه حفظ جان مردم در جاده‌ها و جلوگیری از هدررفت منابع ملی از جمله ارزش‌هایی است که برای کشور پایدار می‌ماند، افزود: هر یک تن کیلومتر حمل بار 35 سی‌سی صرفه جویی سوخت به همراه دارد که معادل صرفه‌جویی 1.5 سنت است.

محمدزاده همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 35 میلیارد تن-کیلومتر بار بر روی ریل جابه‌جا می‌شود، اضافه کرد: باید تلاش کنیم این میزان بار افزایش یابد.

مدیرعامل راه‌آهن افزود: در حوزه مسافری صرفه‌جویی مصرف سوخت در مسیرهای بلند برد 20 سی‌سی است که این میزان معادل یک سنت صرفه‌جویی سوخت به همراه دارد و سهم ریل باید در حمل‌ونقل حومه‌ای افزایش یابد و هر مسافر در مسیرهای حومه‌ای یک دلار صرفه‌جویی سوخت به همراه دارد.

او با تاکید بر اینکه در روایت اسلامی امنیت، عدالت و رفاه از جمله نیازهای هر جامعه عنوان شده است، از زحمات پلیس به عنوان ملجا امنیت مردم تشکر کرد و از سردار شرفی خواست تا در حفظ امنیت مسیرهای جدید ریلی از جمله راه‌آهن ملایر کرمانشاه و قزوین-رشت کمک‌های ویژه به پلیس‌راه داشته باشد.

محمدزاده همچنین از پلیس‌راه خواست که نظرات خود را برای بهبود و توسعه حمل‌ونقل ایمن ریلی ارائه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.