| کد خبر: 181497 |

◄ دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی از بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی از بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران دیدن کرد.

تین نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر به استان هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به‌عنوان بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور و دروازه طلایی اقتصاد ایران دیدن کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان هرمزگان، فرهاد دژپسند با حضور در پایتخت دریایی ایران از امکانات و قابلیت های بندر شهید رجایی، کشتی‌های داخلی و خارجی پهلوگرفته در اسکله‌ها و عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این مجتمع بندری بازدید کرد.

مهدی میراشرفی رئیس‌کل گمرک ایران، فریدون همتی استاندار هرمزگان، اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی، ازجمله مقاماتی بودند که دژپسند را در این بازدید، همراهی کردند.

اله‌مراد عفیفی‌پور مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان در حاشیه بازدید وزیر اقتصاد از پیشرفته‌ترین ترمینال کانتینری کشور، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های عملیاتی بندر شهید رجایی و سایر بنادر تابعه این اداره کل به عضو کابینه دولت تدبیر و امید ارائه کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخش دیگری از برنامه حضور خود در بندر شهید رجایی، طی سخنانی در نشست کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید که در این بندر برگزار شد، اظهار داشت: برای تسهیل سرمایه‌گذاری و رونق تولید فرصت درنگ نیست، تا همین حالا هم دیر شده و باید با تمام قوا تمامی دستگاه‌های اجرایی ورود کرده و مانع از آسیب جدی به سرمایه‌گذاری و تولید شوند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که امروز راهی جز سرعت عمل همراه با دقت نداریم، خاطرنشان کرد: نباید برای رونق تولید، قوانین و مقررات نادیده گرفته شود تا سبب دور زدن قانون و سوءاستفاده برخی افراد شویم.

دژپسند بابیان اینکه هرمزگان باقابلیت‌های فراوان مهم‌ترین استان در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد بالنده است، افزود: توجه ویژه به ظرفیت‌های این استان می‌تواند باعث ارتقای کمی و کیفی اهرم‌های اقتصادی کشور شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه برای اهرم سازی اقتصادی باید دارایی دولت در مسیر رشد و توسعه فراگیر و فعالیت‌های اجرایی در این حوزه به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: اراده مردم و مسئولان، به دور از شعارزدگی می‌تواند این استان را به جایگاه واقعی خود در بخش‌های اقتصادی رهنمون سازد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.