| کد خبر: 181212 |

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در مرکز 137 خبر داد:

◄ ضرورت حضور در مرکز 137 برای شنیدن مشکلات مردم خارج از ساختار اداری

300 دستگاه اتوبوس برای کاهش سرفاصله زمانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد بازسازی شد.

تین نیوز

تمام موضوعاتی که امروز در تماس شهروندان با مرکز 137، با بنده مطرح شد را کمابیش از قبل نیز مطلع بودم اما بابیان دوباره مسائل توسط مردم، بر این موضوعات تاکید شد تا برای حل مشکلات موجود، تلاش بیشتری شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: در حال بازسازی 300 دستگاه اتوبوس برای ملحق شدن به ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد جهت کاهش سرفاصله زمانی و همچنین کمک به کاهش آلودگی هوای شهر هستیم.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی حسینی‌پویا که در نخستین روز در طرح پاسخگویی مستقیم مدیران و مسئولان حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و مسائل شهری، با حضور در مرکز 137، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود، در مورد این طرح اظهار داشت: به اعتقاد بنده کار بسیار ضروری و لازمی است که مدیران شهری با حضور در مرکز 137، مشکلات را مستقیم از زبان مردم شنیده و خارج از ساختار اداری که مشکلات مردم دریافت می‌شود، این ارتباط مستقیم با مردم دریافت و از نزدیک پاسخگویی به آن‌ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمام موضوعاتی که امروز در تماس شهروندان با مرکز 137، با بنده مطرح شد را کمابیش از قبل نیز مطلع بودم اما بابیان دوباره مسائل توسط مردم، بر این موضوعات تاکید شد تا برای حل مشکلات موجود، تلاش بیشتری شد.

حسینی‌پویا افزود: امروز در تماس‌های شهروندان، چند دسته موضوعات مطرح شد. بخشی از تماس‌ها به مسئله شرکت‌های خصوصی اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی اختصاص داشت که تعدادی از شهروندان تصور می‌کردند حق‌وحقوق این شرکت‌ها توسط شهرداری پرداخت‌نشده است درصورتی‌که شهرداری مشهد هیچ بدهی به شرکت‌های خصوصی اتوبوس‌رانی ندارد. از سویی نیز مدتی است که به علت بسته شدن حساب‌های یکی از این شرکت‌ها توسط اداره دارایی، شهرداری نمی‌تواند مبلغی به‌حساب شرکت واریز کنند.

وی در مورد سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها نیز گفت: ما باید تماس سعی خود را انجام دهیم تا سرفاصله زمانی اتوبوس‌ها را کاهش دهیم، این کار برای شهرداری هزینه دارد، اما باید نظام و شهرداری این هزینه را عهده‌دار شود، زیرا مردم فقط خواهان کاهش سرفاصله زمانی هستند و نمی‌توانند در سرما و گرما، مدت‌زمان طولانی در ایستگاه‌ها منتظر رسیدن اتوبوس بایستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال سنجش سرفاصله زمانی اتوبوس‌ها در سطح شهر مشهد هستیم تا بتوانیم با توجه به سرفاصله زمانی اعلامی شهروندان، با افزایش تعداد اتوبوس، اگرچه برای شهرداری هزینه داشته باشد، سرفاصله زمانی را کاهش دهیم.

حسینی پویا اذعان داشت: در حال حاضر 130 دستگاه اتوبوس گازسوز با عمر متوسط 5 سال که برای وضعیت فعلی هوای شهر نیز مفید است در حال بازسازی بوده تا به چرخه بازگردد تا سرفاصله زمانی نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: همچنین 170 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال بازسازی است تا هرچه زودتر به چرخه بازگردد که به کاهش سرفاصله زمانی کمک کند.

حسینی پویا تأکید کرد: وظیفه ما، وقت گذاشتن برای پاسخگویی به مردم است. یقینا بازهم در مرکز 137 حاضرشده و پاسخگوی تماس‌های شهروندان خواهم بود و بعدازآن هم مشکلات مطرح‌شده توسط شهروندان را پیگیری خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.