| کد خبر: 181058 |

◄ جلسه مدیرعامل «هما» با مهمانداران معترض

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» صبح امروز (26 دی‌ماه) جلسه‌ای با سرمهمانداران و مهمانداران این شرکت در راستای رسیدگی به مشکلات آن‌ها داشت.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» صبح امروز (26 دی‌ماه) جلسه‌ای با سرمهمانداران و مهمانداران این شرکت در راستای رسیدگی به مشکلات آن‌ها داشت.


ببینید:  فیلمی از تجمع مهمانداران در اعتراض به شرایط بد شغلی

بخوانید: بیانیه مهمانداران خطاب به شرفبافی؛ خواسته‌های جامعه مهمانداران قانونی است


به گزارش تین‌نیوز، از حدود یک ماه گذشته تعدادی از سرمهمانداران و مهمانداران هواپیمایی ایران‌ایر به دلیل شرایط شغلی خود مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی دست به تجمع زدند. یکی از مهمانداران در این تجمع عنوان کرده بود که چندین بار این مشکلات به مدیرعامل این شرکت انتقال داده شده اما اقدامی در جهت حل مشکلات انجام نشده است.

در راستای این موضوع صبح امروز فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران‌ایر جلسه‌ای با سرمهمانداران و مهمانداران این شرکت داشت. ظاهراً در این جلسه مهمانداران اقدام به مطرح کردن مشکلات خود با رئیس هیات مدیره این شرکت کردند.

سرمهمانداران و مهمانداران هواپیمایی ایران‌ایر در تجمع چندی پیش خود مقابل وزارت راه و شهرسازی خواهان قرار گرفتن شغل مهمانداری در زمره کارهای سخت و زیان‌آور، ارتقا ضریب سختی شرایط محیط کار از 20 درصد به 40 درصد همانند همکاران عملیات، محاسبه حق تضمین پرواز معادل 80 ساعت همانند سایر همکاران واحد عملیات پرواز، اعطای حق مدیریت یا سرپرستی برای سرمهمانداران محترم و بازنگری طرح طبقه‌بندی سرمهمانداران و مهمانداران بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.