| کد خبر: 180813 |

◄ رشد 32درصدی تن-کیلومتر مبدا-مقصدی در راه‌آهن اصفهان

در 9 ماهه اول امسال، تناژ بارگیری در راه‌آهن اصفهان ۲۳ درصد و تناژ تخلیه در این اداره کل ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

تین نیوز

از ابتدای سال جاری و در 9 ماهه اول امسال، تناژ بارگیری در راه‌آهن اصفهان ۲۳ درصد و تناژ تخلیه در این اداره کل ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن اصفهان در این‌باره گفت: آمار عملکردی میزان تناژ بار بارگیری شده در بازه ۹ ماهه ابتدای سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶، بیانگر افزایش ۳۲ درصدی تن-کیلومتر مبدا-مقصدی در راه‌آهن اصفهان است.

سید رضا سادات‌حسینی ادامه داد: طی این مدت با حمل مقدار ۲میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۵۳ تن بار بارگیری شده به‌وسیله ۴۹ هزار و ۶۴۷ دستگاه واگن، در میزان بار بارگیری شده ۲۳ درصد و در تعداد واگن ۱۹ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم و همچنین در حوزه بار تخلیه شده با مقدار ۱۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۹۶۱ تن توسط ۱۴۹ هزار و ۴۹۲ واگن، بیانگر رشد ۱۰ درصدی در میزان تناژ و ۱۸ درصدی در تعداد واگن است.

سادات‌حسینی افزود: طی همین مدت تن-کیلومتر مبدا-مقصـدی در سال ۹۶، یک میلیارد و ۷۱۱میلیون و ۹۲۷هزار و ۵۶۱ تن به‌وسیله ناوگان ریلی این اداره کل جابه‌جا شده است که با مقایسه حمل بیش از دو میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۵۰۰  تن در سال جاری، رشد ۳۲ درصدی در این زمینه محقق شده است. 

مدیرکل راه‌آهن اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: این میزان بارگیری و تخلیه صورت گرفته در بازه زمانی ۹ ماهه، رشد ۵۴ درصدی درآمد ریالی را برای اداره کل راه‌آهن اصفهان در پی داشته است که این رشد، رشد قابل قبولی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.