| کد خبر: 180800 |

◄ بیش از 18 هزار میلیون ریال هزینه ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در راه‌های شهرستان رشتخوار

هدف از ایمن سازی محور تربت حیدریه ـ شتخوار که دارای ترافیک های سنگین در طول سال می باشد، کاهش تصادفات منجر به فوت وجرح در راههای این شهرستان است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشتخوار با اعلام هزینه ایمن سازی راه‌های شهرستان رشتخوار در سال جاری، گفت: هدف از ایمن سازی محور تربت حیدریه ـ شتخوار که دارای ترافیک های سنگین در طول سال می باشد، کاهش تصادفات منجر به فوت وجرح در راههای این شهرستان است.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، سید احمد نظام افزود: از ابتدای سال 97 عملیات راهداری چشم‌گیری در سطح راه‌های این شهرستان صورت گرفته که باعث کاهش تصادفات و رفع چندین نقطه حادثه خیز شده که شامل چنج کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم در محور اصلی رشتخوار-تربت حیدریه و دو کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم در محور روستایی جنگل با حجم آسفالت پنج هزار و 600 تن و مبلغ 17 هزار میلیون ریال  بوده است.

وی درباره دیگر عملیات انجام شده در محورهای روستایی، توضیح داد: چهار کیلومتر از محور روستایی جنگل با دستگاه‌های راهداری ماسه آسفالت شده است و چندین پیچ جاده در محور مذکور با نصب 150 عدد جهت نما آشکار سازی شدند.

وی ضمن اشاره به 52 هزار متر مربع عملیات لکه گیری در محور تربت حیدریه-رشتخوار-خواف گفت: در راستای ایمنی تردد این محور چهار هزار متر مکعب خاک‌برداری جهت تعریض دید با مبلغ هزار و دویست میلیون ریال انجام شده که در جهت جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه به دهانه پل تعداد 270 شاخه گاردریل برروی دهانه پل‌های مستعد حادثه با اعتباری به مبلغ 560 میلیون ریال نصب شده است.

سید احمد نظام هم‌چنین با بیان رفع وجود یک موردآبنما به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز در محور جنگل، گفت: در سال گذشته در هنگام بارندگی و مسدود شدن محور و هم‌چنین بر اثر برخود یک وسیله نقلیه به آبنما، عملیات احداث یک پل جدید، با کمک خیرین منطقه با مبلغ هزار و 500 میلون ریال انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.