| کد خبر: 180736 |

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:

◄ ضرورت احداث بزرگراه اهر-کلیبر

طرح های عمرانی به بخش خصوصی سپرده می‌شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس بر ضرورت احداث بزرگراه اهر- کلیبر تاکید کرد و گفت: وزارت راه اهمیت احداث بزرگراه کلیبر- اهر را می داند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، قلی‌اله قلی‌زاده اظهار کرد: در لایحه بودجه سال ۹۸ بیشترین اعتبار بین سدهای استان آذربایجان شرقی غیر از سدهای مرزی، برای سد «پیغام چایی» پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در لایحه بودجه سال ۹۸ اعتباری برای احداث بزرگراه کلیبر-اهر پیش بینی شده است، افزود: ردیفی در لایحه بودجه برای احداث بزرگراه کلیبر-اهر پیش بینی نشده، ولی با پیگیری و رایزنی هایی که انجام داده ایم از اعتبارات شهرستانی و استانی برای ساخت این بزرگراه استفاده می کنیم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا پس از تکمیل بزرگراه اهر-تبریز، احداث بزرگراه اهر-کلیبر آغاز شود چراکه مطالعات بزرگراه کلیبر مجدداً آغاز شده که با اتمام مطالعات به دنبال تعریف ردیف بودجه خواهیم بود.

قلی‌زاده با تاکید بر اینکه ضرورت احداث بزرگراه اهر-کلیبر به منظور تسهیل در جذب گردشگران گفت: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی به اهمیت گردشگری بودن منطقه ارسباران پی برده است و وزارت راه ما را در احداث این بزرگراه یا شاه راه گردشگری شمال استان آذربایجان شرقی همراهی می کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در روند احداث بزرگراه کلیبر-اهر تاکید کرد و گفت: با احداث این بزرگراه شاهد تسهیل در سفر گردشگران به منطقه ارسباران و رونق اقتصادی و معیشتی مردم خواهیم بود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در ادامه با اشاره به پیش بینی اعتبار ۶۲ هزار میلیارد تومانی حوزه عمرانی کشور در لایحه بودجه ۹۸ یادآور شد: دولت بخش بزرگی از پروژه های عمرانی را در سال آینده به بخش خصوصی واگذار می کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.