| کد خبر: 180732 |

◄ همه فرودگاه‎ها تا اواسط سال آینده از یک طرح جامع اولیه برخوردار می‌شود

نظارت اجرایی پروژه‌ها به مدیران فرودگاهی تفویض می‌شود.

تین نیوز
عضو هیأت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: همه فرودگاه‎ها تا اواسط سال آینده دارای یک طرح جامع اولیه خواهند شد و این به ما کمک می کند که از اجرای پروژه‎های خارج از روال خودداری کنیم.

به گزارش روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، غلامحسین باقریان در هم‎اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی گفت: با وجودی که باید ابنیه و ساختمان‎های اداری هم مورد توجه باشد اما اولویت و اصل کار را بر خدمت‎رسانی به مسافران بگذاریم بنابراین باید به اجرای پروژه‎های مربوط به محوطه ایرساید و ترمینال و دسترسی‎ها و غیره که مستقیم مربوط به مسافران می‎شود، بپردازیم. مردم باید احساس کنند که به آنها توجه می‎شود. گرچه اکنون بهتر از قبل شده است اما باید بیش از این‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی در بیان چند نکته مهم در اجرای پروژه‎های فرودگاهی با اشاره به این‌که در پروژه‎های بهسازی که بر اساس بودجه‎های جاری تامین هزینه می‎شوند از خریدهای سرمایه‎ای خودداری شود زیرا تخلف محسوب می‎شود، گفت: مستندات کافی و ضروری در مورد هر پروژه نظیر زمانبندی و تعهدات را آرشیو کنید تا در صورت نیاز به برخورد قانونی با پیمانکار مستندات لازم و قانونی در اختیار داشته باشیم.

معاون عملیات فرودگاهی ادامه داد: همه فرودگاه‎ها تا اواسط سال آینده دارای یک طرح جامع اولیه خواهند شد و این به ما کمک می کند که از اجرای پروژه‎های خارج از روال خودداری کنیم.

وی در مورد شیوه مدیریت پروژه‎های فرودگاهی گفت: قصد داریم همانطور که پروژه‎های فرودگاهی مربوط به فرودگاه‎ها هستند نظارت اجرایی آن را هم به مدیران خود فرودگاه‎ها تفویض کنیم اما نظارت بر امور فنی برعهده خود ستاد باقی بماند. برای این کار باید دستورالعملی تدوین شود که نیازمند ارائه پیشنهاد از طرف شماست.

باقریان با تاکید بر توجه به دستورالعمل‎های امنیتی گفت: حفظ و نگهداری تجهیزاتی که برای فرودگاه ها ارسال می شود را مورد توجه قرار دهید و در صورت عدم نیاز عودت داده شود.

وی در پایان گفت: اکنون زمانی است که می‎توانیم در کنار مسائل عمرانی به مسائل زیباسازی بپردازیم و به نظر من برای این‌کار باید یک کارگروه با حضور مدیران فرودگاهی و کارشناسان تشکیل شود وبرنامه زیباسازی برای فرودگاه‎ها تدوین شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.