| کد خبر: 180727 |

◄ توفیق شرکت فرودگاه‌ها در برطرف کردن چالش‌های بحران آفرین ملی

مه‌آبادی بر ضرورت توجه بیش‌تر به کارآمدی مدیریت فرودگاهی تاکید کرد.

تین نیوز

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی به تشریح محورهای اصلی سخنان روز گذشته وزیر پرداخت و در این چارچوب بر توسعه خدمت‌رسانی به مسافران به‌عنوان مهم‌ترین هدف مدیران فرودگاه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین هدف تاکید و توجه بیشتر به تقویت مهارت‌های حرفه‌ای شغل مدیریت فرودگاهی را ضروری دانست.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی در دومین روز نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر انجام توسعه خدمت‌رسانی در فرودگاه‌ها عنوان کرد: در فرودگاه‌های کشور مخصوصا دو فرودگاه مهرآباد و مشهد که پایلوت طرح تحول خدمت‌رسانی به مردم هستند؛ فعالیت‌های خوبی برای توسعه خدمت‌رسانی به مسافران (ASQ) انجام‌شده است، البته براساس صحبت‌های روز گذشته مقام عالی وزارت بااین‌که وضعیت گذشته و حتی پنج سال گذشته فرودگاه‌های کشور در کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران با وضعیت فعلی قابل‌مقایسه نیست ولی باید تلاش‌های لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در تمام فرودگاه‌ها انجام شود.

رئیس هیات‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر ضرورت توجه به وجوه مختلف کارآمدی مدیریتی افزود: برای تربیت مدیران حرفه‌ای باید به آموزش و مدیریت دانش توجه خاص شود.

وی هم‌چنین با اشاره به تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی بر حساسیت شغل مدیریت فرودگاهی عنوان کرد: در قانون خاص شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به این حرفه نیز باید توجه ویژه شود.

مه‌آبادی با اشاره به توفیق‌های اخیر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در برطرف کردن بحران‌های ملی ازجمله فلایت چک و بحران قطر افزود: ما توانسته‌ایم چالش‌های بحران‌آفرین ملی و مسائل چالش‌های تهدیدکننده صنعت را برطرف کنیم و اکنون زمان توجه به تقویت خود شرکت فرارسیدهاست.

وی گفت: امیدواریم با حمایت مقام عالی وزارت، به‌زودی با ابلاغ اساسنامه اصلاحی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران کار تدوین و تصویب آیین‌نامه‌های مرتبط با قانون خاص شرکت، اولین قدم برای تحقق این مهم برداشته شود.

مه‌آبادی روز گذشته برای تقویت شرکت، شش محور مهم را در حضور وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد و به تشریح آن پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام با تشکر از مدیرعامل شرکت
    امید است که به این بحث خاتمه داده شود و با ابلاغ قانون خاص مشکلات اداره شرکت هم برطرف شود.