| کد خبر: 180722 |

به مناسبت دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفت:

تسلیت روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استانها به رییس شورای شهر تهران

روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رییس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه‌ای تسلیت گفتند.

تین نیوز

روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رییس شورای شهر تهران طی نامه‌ای تسلیت گفتند.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در پیامی دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را  به محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران تسلیت گفتند.

باسمه ‌تعالی

هیچ‌کس برای من هاشمی نمی‌شود (مقام معظم رهبری مدظله‌العالی)

 جناب آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی

 ریاست محترم شورای اسلامی شهر تهران

 ریاست محترم مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها

  با سلام و احترام

   یاد و خاطره حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در دومین سالگرد درگذشت این دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مرد مصلحت و شناسنامه انقلاب اسلامی و یار دیرین و وفادار حضرت امام  (ره) و رهبری معظم انقلاب گرامی میداریم.حافظه تاریخی ملت ایران گواه آن است که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقشی بی‌بدیل در دوران بسیار دشوار مبارزات انقلابی، استقرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران سازندگی و توسعه پس از جنگ تحمیلی داشت و در برهه‌های مختلف به پیشبرد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کمک کرد. خدمات این عالم بزرگ دینی و سیاستمدار برجسته جهان اسلام در مقاطع و سمت‌های مختلف ازجمله در شورای انقلاب، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، فرماندهی جنگ در دوران دفاع مقدس، ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام فراموش ناشدنی است. بی‌شک نقش اساسی این مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، شکل‌گیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم الشان و همچنین خدمات ارزشمند ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه‌ها و مسئولیت‌های گوناگون سیاسی، هیچ‌گاه از سطور ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و خاطره مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد. این مبارز خستگی‌ناپذیر، عمر پربرکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه‌تمام‌تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری نمودند و نقش بی‌بدیلی در به ثمر نشستن انقلاب و پویایی آن در عرصه‌ها و مقاطع گوناگون ایفا نموده اند.

دومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را خدمت جنابعالی و خانواده محترم، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون برای جنابعالی و خانواده محترم آرزومندیم.

سالگرد%20آیت%20اله%20هاشمی%20رفسنجانی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.