| کد خبر: 180709 |

وعده‌ای دیگر در مورد آزاد راه تهران شمال:

◄ تکمیل قطعه یک آزادراه تهران شمال تا فروردین/ زمان بهره‌برداری معلوم نیست

کار عمده آزادراه از نظر روسازی و عمرانی تا پایان سال به پایان می‌رسد، اما این‌که بهره‌برداری رسمی چه زمانی باشد، از نظر ایمنی و با توجه به لزوم نصب تجهیزات ایمنی و موارد تأسیساتی ‌نیازمند بررسی‌های همه‌جانبه است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد قطعه یک آزادراه تهران شمال تا فروردین ماه تکمیل شود.

بر اساس خبری که تین‌نیوز، آذر ماه امسال به نقل از فارس منتشر کرد، خیرالله خادمی گفت: کار عمده آزادراه از نظر روسازی و عمرانی تا پایان سال به پایان می‌رسد، اما این‌که بهره‌برداری رسمی چه زمانی باشد، از نظر ایمنی و با توجه به لزوم نصب تجهیزات ایمنی و موارد تأسیساتی ‌نیازمند بررسی‌های همه‌جانبه است.

وی تاکید کرد: آزادراه تهران - شمال جزو آزادراه‌های پرترافیک ما خصوصاً در تعطیلات و پایان هفته‌ها خواهد بود، تونل‌های بسیار طولانی دارد که تاکنون در هیچ یک از آزادراه‌ها و جاده‌های کشور چنین تونل‌هایی نداشته‌ایم، وقتی تونل‌های ۲.۵ و ۵ کیلومتری در مسیر جاده باشد ضرورت دارد، حتماً موارد ایمنی در آنها رعایت شود و تجهیزات ایمنی آن کامل باشد، زیرا پیش‌بینی می‌کنیم به هر حال ترافیک این مسیر سنگین باشد و تراکم ترافیکی موجب می‌شود که ترافیک پس بزند، به همین دلیل باید از نظر ایمنی مسیر و تونل‌ها خصوصاً نصب جت‌فن‌ها پروژه با ۱۰۰ درصد ایمنی کامل و نصب تجهیزات زیر بار عبور ترافیک برود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با بیان اینکه تعداد زیادی از جت‌فن‌ها خریداری شده و وارد کشور شده است، افزود: تعدادی از جت‌فن‌ها هم از گمرک ترخیص شده است که با حضور نماینده شرکت سازنده، تست و نصب می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیم 2 0

    چقدر وعده چقدر وعده چقدر برسی چقدر کار شناسی ما که دیگه دست کشیدیم شما هم گناه دارید اینقدر وعده ندین.

  • ابی 0 0

    شما در فرمایش قبلی فرمودید کار تمام شده ما منتظر افتتاح آنیم ودنبال یک نفر میگردم با آن قیچی مخصوص ان روبان مخصوص وان جاده مخصوص را در یک روز مخصوص افتضاح کنه وبعد در یک مصاحبه یک نفر جلو و بیست نفر پشت سرش جاده را به ملت قدر شناس تحویل دهند.