| کد خبر: 180705 |

◄ اقدامات اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای دیهوک در حوزه راهداری زمستانی

عملیات راهداری زمستانی شامل تنقیه پل‌ها و آبراه‌ها، اصلاح حریم راه‌ها، عملیات لکه‌گیری و نصب علائم اطلاعاتی، ایمنی و هشداردهنده در کلیه محورهای استحفاظی انجام‌شده و همچنین اصلاح و شیب بندی رفع افتادگی شانه راه‌های آسفالتی و اصلاح افتادگی شانه‌های راه در محورهای مواصلاتی دیهوک ازجمله اقدامات این اداره در حوزه راهداری زمستانی است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک بابیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون اقدامات زیادی توسط این اداره برای بحث راهداری زمستانی و تسهیل در تردد صورت گرفته است افزود: گشت‌های راهداری به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک با حضور مستمر در کلیه محورهای اصلی و روستایی نسبت به رفع ایرادات احتمالی جهت حفظ کیفیت تردد در این محورها اقدام می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، احمد آخوندی بیان کرد: تعداد هشت اکیپ جهت راهداری زمستانی راه‌های حوزه استحفاظی دیهوک در نظر گرفته‌شده است که در دو راهدارخانه مستقر و با تعداد 16 دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 وی تصریح کرد: تبدیل تعداد شش آب‌نما به پل در محور دیهوک – راور، بهسازی ورودی دیگ رستم، روکش آسفالت به طول 40 کیلومتر در محور دیهوک – راور و بهسازی کیلومتر 180 محور دیهوک – راور به طول 10 کیلومتر ازجمله پروژه‌های در حال انجام در حوزه راه‌های دیهوک است.

 آخوندی تصریح کرد: نجات جان انسان‌ها اهمیت فراوان دارد حتی نجات جان یک انسان نیز برای قشر راهدار مهم است و تلاش می‌کند همواره راه را برای عبور ایمنی کاربران جاده و مسافران هموار کرده و نویدبخش آرامش جاده‌ها باشد هم‌چنین بعد از بارندگی‌های فصل بهار اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها و بستر رودخانه‌ها و تقویت دیواره‎های هدایت آب و اجرای رادیه برید پل‌ها و شانه سازی محل‌هایی که سال گذشته تخریب‌شده بود، برای فصل سرما انجام‌شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک، گفت: در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های اعتباری و کمبود امکانات بخش راهداری، لزوم استفاده بهینه از امکانات در اختیار و تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات راهداری و آماده نگه‌داشتن آن‌ها و همچنین اتخاذ راهکارهایی جهت اجرای فرآیندها و فعالیت‌های راهداری با توجه به میزان اعتبار اختصاص‌یافته را بیش‌ازپیش ضروری می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعا 112 کیلومتر طول بزرگ‌راه‌ها، 220 کیلومتر طول راه‌های اصلی و 22 کیلومتر طول راه‌های فرعی است و 145 کیلومتر راه روستایی در بخش دیهوک داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.