| کد خبر: 180694 |

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان فارس:

◄ سفر آسان و ارزان برای گردشگران با حمل و نقل ترکیبی

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری،هتلداری و صنایع‌دستی که در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

تین نیوز

علیرضا سیاهپور؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس مهم‌ترین زمینه توسعه زیرساخت‌های محور‌های مواصلاتی را چهار خطه کردن محورها عنوان کرد.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاهپور با اشاره به حضور غرفه راهداری فارس در این نمایشگاه باهدف آگاهی‌رسانی به بازدیدکنندگان و گردشگران و همچنین ایجاد تعامل با سایر بخش‌های فعال در حوزه گردشگری با توجه به اهمیت راه‌ها در این صنعت اظهار کرد: چهار خطه شدن محور‌های مواصلاتی شیراز مرودشت، شیراز فیروزآباد، شیراز سپیدان ونیز آزادراه شیراز اصفهان نقش تعیین‌کننده‌ای در تسریع مسافرت گردشگران داخلی و خارجی به استان فارس دارد.

 وی با اشاره به این‌که در حوزه حمل‌ونقل و کاهش سن ناوگان و نیز ارتفا خدمات به گردشگران نیاز به حمل‌ونقل ترکیبی دارد، افزود: استفاده از حمل‌ونقل ترکیبی شامل ناوگان اتوبوس‌رانی و مترو در قالب ایجاد سفری ارزان و بدون دغدغه برای گردشگران است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس خاطرنشان کرد: زیربنای اقتصاد توجه به حمل‌ونقل و ناوگان عمومی است و در این راستا با ایجاد محور‌های مواصلاتی شاهد رونق گردشگری در ابعاد مختلف در این استان هستیم.

سیاهپور تصریح کرد: استفاده از اتوبوس‌های میدل باس نیز از دیگر توسعه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی است و برای رسیدن به این هدف از تمام توان و ظرفیت‌های این اداره‌کل استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.