| کد خبر: 180693 |

◄ بررسی درخواست‌های رانندگان حمل‌و‌نقل کالای جاده‌ای

کمیته توزیع لاستیک استان با حضور نمایندگان استانداری، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین تشکیل شد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین هم‌زمان با تشکیل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین ضمن بازدید از محل پایانه کالا طی دیدار حضوری که با جمعی از رانندگان داشت درخواست‌های آن‌ها بررسی و مورد رسیدگی قرارداد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، جبار قهاری در این بازدید گفت: بررسی درخواست‌ها و مشکلات رانندگان و رسیدگی به‌موقع به آن‌ها از اولویت‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان درزمینه احقاق حقوق رانندگان تلاشگر استان است.

 وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این اداره‌کل مقررشده معاون حمل‌ونقل و رئیس اداره حمل‌ونقل کالای این اداره‌کل به‌صورت هفتگی ضمن بازدید از محل پایانه کالای قزوین به‌صورت حضوری با رانندگان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را موردبررسی و رسیدگی قرار دهند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه افزود: تاکنون درمجموع تعداد 18 هزار و 108 حلقه لاستیک در استان توزیع‌شده است که 15 هزار 258 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند در صورت تخصیص لاستیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داشته و درخواست‌های واصله به‌صورت هفتگی براساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یک سال اخیر بررسی و اولویت‌بندی می‌شود.

کمیته توزیع لاستیک استان با حضور نمایندگان استانداری، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین تشکیل شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.