| کد خبر: 180659 |

◄ فاز یک آزادراه تهران-شمال نیمه‌اول سال آینده افتتاح می ‌شود

رمپ ورودی آزادراه تهران-شمال در جوار دانشگاه علامه طباطبایی قرارگرفته است و استانداردهای لازم را برای بهره‌برداری نداشت، بنابراین لازم بود که اقداماتی برای استانداردسازی این رمپ ورودی انجام شود. علی‌اکبر خراسانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران بابیان این مطلب گفت: جلسات متعددی ظرف سال‌های گذشته با دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت آزادراه تهران-شمال برگزارشده بود که در آخرین جلسه به توافقات لازم رسیدیم.

تین نیوز

رمپ ورودی آزادراه تهران-شمال در جوار دانشگاه علامه طباطبایی قرارگرفته است و استانداردهای لازم را برای بهره‌برداری نداشت، بنابراین لازم بود که اقداماتی برای استانداردسازی این رمپ ورودی انجام شود. علی‌اکبر خراسانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران بابیان این مطلب گفت: جلسات متعددی ظرف سال‌های گذشته با دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت آزادراه تهران-شمال برگزارشده بود که در آخرین جلسه به توافقات لازم رسیدیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، خراسانی افزود: با توجه به آخرین توافقی که انجام شد با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری عملیات تعریض و استانداردسازی رمپ ورودی آزادراه تهران-شمال آغاز خواهد شد و تا پنج اسفندماه سال‌جاری این پروژه تکمیل خواهد شد.

او ادامه داد: در عملیات استانداردسازی مسائلی همچون شعاع دید، طول قوس مسیر و عرض رمپ برای حضور وسایل نقلیه به‌طور کامل استانداردسازی خواهد شد. دانشگاه علامه طباطبایی پیش‌ازاین با عقب‌نشینی، از حریم حیاط این دانشگاه موافقت نمی‌کرد که خوشبختانه این موافقت حاصل شد و مقرر شد که با شمع گذاری توسط شرکت آزادراه تهران-شمال ایمنی لازم برای ساختمان دانشگاه نیز ایجاد و عملیات اجرای عایق‌های صوتی نیز در این پروژه اجرا شود.

خراسانی تأکید کرد:‌ در دولت یازدهم و دوازدهم فاز یک آزادراه با سرعت قابل‌توجهی پیشرفته است و ان‌شاءالله در نیمه نخست سال آینده این بخش از آزادراه افتتاح خواهد شد. رمپ ورودی این آزادراه یکی از قسمت‌های کلیدی این پروژه بود که پس از گذشت سال‌های متمادی براساس آخرین توافق میان دانشگاه علامه طباطبائی، استانداری تهران و شهرداری منطقه ۲۲ به بهره‌برداری نزدیک شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.