| کد خبر: 180641 |

◄ مصرف ۵۴۹۸ تُن شن و نمک در راهداری زمستانه چهارمحال و بختیاری

راهداران در بارش های اخیر در استان چهارمحال و بختیاری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی در جاده‌ها برای آرامش مردم کوشش کردند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه راهداران در بارش‌های اخیر در استان چهارمحال و بختیاری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی در جاده‌ها برای آرامش مردم کوشش کردند گفت: در زمان بارش ها در سال جاری راهداران با ریختن ۵۴۹۸ تُن شن و نمک در جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری مانع از یخ‌زدگی جاده‌ها شدند و تردد را برای مردم شریف استان بی خطر و آسان کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی افزود: راهدارن استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری ۱۶۴۴۸ کیلومتر نیز عملیات برف‌روبی انجام دادند تا امنیت و آرامش را به مردم در جاده‌های استان هدیه دهند.

جمشیدی در ادامه اظهار کرد: در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل موقعیت جعرافیایی اکثر محورها کوهستانی است و به همین دلیل در زمان بارش نزولات الهی شاهد ریزش در مقاطع مختلف جاده‌ها هستیم و راهداران بی‌درنگ و در اسرع وقت اقدام به ریزش برداری می‌کنند تا خطری مردم عزیز را تهدید نکند.

به همین منظور در سال جاری و طی بارش های متعدد راهداران زحمتکش استان چهارمحال و بختیاری در ۱۲۱۸ مقطع در جاده‌های استان اقدام به ریزش برداری کردند.

این خدمات توسط راهداران همچنان و تا پایان فصل بارش در چهارمحال و بختیاری ادامه خواهد داشت و راهداران در قالب ۷۰ اکیپ راهداری زمستانی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان آماده هستند تا مردم با امنیت خاطر و آسایش کامل قدم در جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری گذاشته و از طبیعت و زمستان بکر و بی بدیل این استان لذت وافی و کافی را ببرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.