| کد خبر: 180584 |

مه آبادی:

◄ جلوگیری از بروز استرس در انتقال بار و مسافر در فرودگاه‌ها

ما دوران سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و از گردنه‌های صعب‌العبور گذشته‌ایم و وقت آن رسیده که دیگر به درون شرکت بپردازیم و از شایسته‌ترین مدیران تقدیر و درباره مدیرانی که نتوانسته‌اند به شایستگی فعالیت کنند بازنگری کنیم.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در افتتاحیه هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور مهم‌ترین وظیفه و غایت مأموریت مدیران فرودگاهی را ایجاد فضای مناسب و مطلوب و جلوگیری از بروز استرس در انتقال بار و مسافر عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی در این نشست که صبح امروز 18 دی‌ماه در هتل ترانزیت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد آغاز شد، با بیان این مطلب عنوان کرد: در تمام ماموریت ها و وظایف خود ازجمله توسعه کمی و کیفی فرودگاه‌ها و حوزه‌های ناوبری به دنبال دستیابی به رضایت مسافران و آمدوشد بدون استرس و با خاطره خوش مسافران هستیم.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از مدیران فرودگاهی و ستادی خواست: شرایط را برای انجام مطلوب عملیات زمستانی، سفرهای نوروزی و پروازهای عتبات و حج تمتع فراهم کنند و برای اطمینان خاطر به بازبینی و بررسی تجهیزات و آماده‌سازی امکانات بپردازند.

وی با تاکید بر فراهم شدن شرایط ایمن و کارآمد در فرودگاه‌ها با لطف خدا و تلاش مدیران ستادی و فرودگاهی عنوان کرد: ما دوران سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و از گردنه‌های صعب‌العبور گذشته‌ایم و وقت آن رسیده که دیگر به درون شرکت بپردازیم و از شایسته‌ترین مدیران تقدیر و درباره مدیرانی که نتوانسته‌اند به شایستگی فعالیت کنند بازنگری کنیم.

مه آبادی بابیان اینکه وزیر راه و شهرسازی دارای سابقه طولانی در آشنایی با صنعت هوایی است و تلاش‌های مفیدی را برای برطرف کردن معضلات فرودگاهی ازجمله مشکل کمبود پارکینگ مهرآباد و کمبود فضای فرودگاهی انجام داده است، افزود: وزیر راه و شهرسازی شناخت کاملی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دارد و امیدواریم با حمایت وی بتوانیم در سه سال باقی‌مانده پایان دولت فعلی خدمات بهتری را ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.