| کد خبر: 180583 |

◄ اهدای تندیس چهارمین «جشنواره تبلیغات ایران» به راهداری لرستان

تندیس کریستال چهارمین «جشنواره تبلیغات ایران» به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اهدا شد.

تین نیوز

دیپلم افتخار، تندیس کریستال و عنوان سوم چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به ‌اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اختصاص یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، در آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران که عصر روز چهارشنبه ۱۲ دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره معرفی و روابط عمومی ‌اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان موفق به کسب دیپلم افتخار، تندیس کریستال و عنوان سوم در بخش تبلیغات فرهنگی این جشنواره شد.

در این جشنواره که با سخنرانی محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی همراه بود، آثار ارسالی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در بخش تبلیغات فرهنگی به‌عنوان برگزیده رتبه سوم معرفی و سحر بابایی‌راد مدیر روابط عمومی این اداره کل با اعطای دیپلم افتخار و تندیس کریستال مورد تجلیل قرار گرفت.

 این دوره از جشنواره تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری برگزار شد که درمجموع ۳۵۰ اثر تبلیغاتی از سازمان‌ها و شرکت‌های صاحب‌نام کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از بررسی و ارزیابی علمی توسط هیئت داوران، ۴۵ اثر به‌عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.

آثار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در دو بخش تبلیغات فرهنگی و فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی به دبیرخانه این جشنواره راه یافت که درنهایت موفقیت یادشده در حوزه تبلیغات فرهنگی حاصل شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.