| کد خبر: 180556 |

◄ ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان بین شهری آذربایجان غربی افزوده شد

۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان بین شهری استان افزوده شد.

تین نیوز

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر استان آذربایجان‌غربی، گفت: در جهت توسعه و تکمیل ناوگان مسافربری بین‌شهری از آغاز سال جاری تاکنون ۲۵ دستگاه اتوبوس بین‌شهری به ناوگان اتوبوس‌رانی بین‌شهری در استان اضافه‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، پیمان خیراندیش افزود: در حال حاضر ۶۷۰ دستگاه اتوبوس بین‌شهری در استان آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند که بیش‌ترین تعداد آن در شهرستان ارومیه بالغ‌بر ۲۱۰ اتوبوس فعال است.

 خیراندیش گفت: با توجه به نیاز مردم و عرضه و تقاضا نسبت به تکمیل و صدور مجوز فعالیت برای ناوگان جدید اقدام می‌شود که این مجوز بنا به تشخیص انجمن صنفی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر صادر می‌شود اما برای خارج از استان به‌غیراز تبریز نیاز به مجوز اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیست.

 رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که ناوگان اتوبوس‌رانی بین‌شهری استان یکی از امن‌ترین ناوگان‌های اتوبوس‌رانی بین‌شهری در کشور است، گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی بین‌شهری آذربایجان‌غربی به‌طور متوسط روزانه ۱۲هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند که خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون فوتی بابت تصادفات این ناوگان نداشته‌ایم که همین امر در افزایش اعتماد عمومی به خدمات ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر تاثیر بسزایی داشته است.

 وی نظارت مدیران فنی بر روند ایمنی و تجهیزات ایمنی ناوگان و نظارت کارشناسان اداره‌کل بر عملکرد مدیران فنی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تعامل و همکاری مناسب بین اداره‌کل و پلیس‌راه را بخشی از عوامل موثر در ارتقا سفرهای جاده‌ای با ناوگان حمل‌ونقل عمومی دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.