| کد خبر: 180546 |

◄ روایت یک شاهد عینی از حادثه‌‌‌ای که در محوطه وزارت راه‌و‌شهرسازی رخ داد

این حادثه برای ما تداعی‌کننده حادثه دانشگاه علوم تحققیات بود و اگر سرعت مینی بوس به‌ واسطه ترکیدگی لاستیک آن گرفته نمی‌شد حتما در اتوبان همت سقوط می‌کردیم.

تین نیوز

محوطه دورتادور وزارت راه و شهرسازی که محل عبور سرویس‌های کارکنان چند سازمان است از نظر ایمنی در وضعیت خوبی نیست و بدون حصار و گاردریل رها شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز سرویس کارکنان وزارت راه و شهرسازی از مبدا جنت‌آباد به مقصد وزارت راه و شهرسازی روز گذشته با حادثه برخورد با پراید و دو قدمی سقوط در بزرگراه همت مواجه شد.

یک شاهد عینی در خصوص جزییات این حادثه که شنبه رخ داده و به دلایلی رسانه‌ای نشده است؛ به خبرنگار ما گفت: محوطه دورتادور وزارت راه و شهرسازی که محل عبور سرویس‌های کارکنان چند سازمان است از نظر ایمنی در وضعیت خوبی نیست و بدون حصار و گاردریل رها شده است.

او خبر داد که روز گذشته وقتی خودرو کارکنان وزارت راه و شهرسازی به این محوطه رسید و درست قبل از پیاده کردن سرنشینان خود برای این‌که به پراید پارک شده داخل محوطه نخورد به سمت راست منحرف می‌شود و اگر ترکیدگی لاستیک در پی برخورد با گلدان‌های بتنی رخ نمی‌داد این خودرو به داخل بزرگراه همت سقوط می‌کرد.

او در خصوص علت تصادف خودروی حامل کارکنان وزارت راه و شهرسازی با پراید و انحراف به سمت اتوبان همت، گفت: درحالی که پراید در محوطه پارک بود ناگهان راننده پراید در را باز می‌کند و راننده اتوبوس با این هدف که به پراید نخورد به سمت راست منحرف می شود و روی گلدان‌های بتنی در محوطه می‌رود.

به گفته این شاهد عینی این حادثه منجر شد که یکی از کارکنان وزارت‌خانه از ناحیه کمر و یکی از ناحیه سر دچار مصدومیت و شکستگی شود.

او گفت: این حادثه برای ما تداعی‌کننده حادثه دانشگاه علوم تحقیقات بود و اگر سرعت خودروی سرویس به‌‌واسطه ترکیدگی لاستیک آن گرفته نمی‌شد حتما در اتوبان همت سقوط می‌کردیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.