| کد خبر: 180544 |

◄ کیش، جزیره همایش‌ها

سیزدهمین شماره از دوره جدید ماهنامه «بندر و دریا» با محوریت رویدادهای حمل‌ونقلی در جزیره کیش و همچنین گردشگری منطقه چاپ شد.

تین نیوز

سیزدهمین شماره از دوره جدید ماهنامه «بندر و دریا» با محوریت رویدادهای حمل‌ونقلی در جزیره کیش و هم‌چنین گردشگری منطقه چاپ شد.

به گزارش تین‌نیوز، جدیدترین شماره «بندر و دریا» به بهانه برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در کیش به تشریح همایش‌ها و رویدادهای برگزار شده در جزیره کیش و هم‌چنین جاذبه‌های گردشگری آن پرداخته است.

«کیش در افق تاریخ»، «گردشگری دریامحور از اولویت‌های اصلی ماست»، «مثل گربه در سرزمین قیس»، «کیش‌پژوهی نیاز امروز و فردای کیش است»، «سعدی و بازرگانی در کیش»، «هندورابی، قشلاق باستانی خلیج‌فارس»، «بندر چارک، دروازه ورود گردشگران به جزیره» عنوان مطالبی است با محوریت معرفی جزیره کیش و ویژگی‌های آن هستند.

«بندر و فرودگاه، جان جزیره کیش‌اند» عنوان مطلبی است که گفت‌وگو با احمد درخشان، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش را منعکس کرده است.

«گونه‌های کشتی‌های جزیره» مطلبی خواندنی است که سه دهه گردشگری کیش با شناورها را از زبان حسن سوری، دریانورد پیشکسوت عنوان کرده است.

«در آرزوی هشت میلیون گردشگر» عنوان گزارشی است که حال و هوای جزیره کیش در بیستمین روز آبان را بیان می‌کند.

هم‌چنین چندین مطلب درباره روز ملی حمل‌ونقل از قبیل «ترخیص کالاهای اساسی، فراتر از قاعده»، «یک پیام، یک حماسه» و ... در  آخرین شماره از ماهنامه دریانوردی و زندگی در بنادر ایران «بندر و دریا» منتشر شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.