| کد خبر: 180525 |

◄ معاون وزیر صنعت: تحویل خودروها تا پایان سال انجام خواهد شد

نمایشگاه خودرو تهران با دو هدف عمده برگزار شده است. در درجه اول نمایش و معرفی نوآوری های صنعت خودرو به دست توانمند متخصصان داخلی است که قطعا در شرایط فعلی اهمیت بسیار زیادی دارد. در درجه دوم نیز در نظر داریم قطعه سازان و بخش های دیگر مرتبط با صنعت خودرو را به عرصه بیاوریم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در بازدید از سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، اظهار کرد: نمایشگاه خودرو تهران با دو هدف عمده برگزار شده است. در درجه اول معرفی نوآوری‌های صنعت خودرو به دست توانمند متخصصان داخلی است که قطعا در شرایط فعلی اهمیت بسیار زیادی دارد. در درجه دوم نیز در نظر داریم قطعه‌سازان و بخش‌های دیگر مرتبط با صنعت خودرو را به عرصه بیاوریم.

محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با حضور در افتتاحیه این رویداد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ صنعت خودرو این روزها در شرایطی به سر می برد که ما باید از آن حمایت کنیم. باید بتوانیم با همدلی و همکاری، سیاست‌ها و برنامه‌های وزیر محترم صنعت معدن و تجارت و به تبع آن دولت خدمتگذار را به درستی اجرا کنیم. امیدوار هستیم با رسیدن به سطح مطلوبی از تولید به لحاظ کمی نیازهای بازار را بهتر پوشش بدهیم. در این رابطه حرکت های خوبی شروع شده و آرام آرام شرایط بهتر نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ادامه داد: نمایشگاه خودرو تهران با دو هدف عمده برگزار شده است. در درجه اول نمایش و معرفی نوآوری های صنعت خودرو به دست توانمند متخصصان داخلی است که قطعا در شرایط فعلی اهمیت بسیار زیادی دارد. در درجه دوم نیز در نظر داریم قطعه‌سازان و بخش های دیگر مرتبط با صنعت خودرو را به عرصه بیاوریم.

 وی همچنین با اشاره به حضور موثر شرکت‌های خودروساز تصریح کرد: ارائه و معرفی محصولات جدید به مشتریان از مهمترین برنامه‌هایی است که خودروسازان در این نمایشگاه به آن توجه ویژه دارند. ضمن اینکه شرایطی فراهم شده تا این افراد با ذی‌نفعان و همکاران خود در زنجیره‌های دیگر تولید به صورت موثر در تعامل قرار می‌گیرند. این تعامل در نهایت به کیفی سازی محصولات منجر خواهد شد.

صالحی نیا همچنین گفت: قطعه‌سازان از وضعیت فعلی گلایه‌هایی دارند که قطعا حق با آنهاست. اما باید بدانیم که سلسله ای از اتفاقات باعث شده ما امروز در حوزه خودرو و قطعات شرابط نامناسبی داشته باشیم. برای مثال شاهد کاهش ۳۰ درصدی تولید خودرو از ابتدای سال ۹۷ هستیم که باعث می‌شود اشتغال و سقف قراردادها در این زمینه تحت تاثیر قرار بگیرد. البته برنامه های جبرانی برای افزایش آن داریم که امیدوار هستیم بتوانیم این برنامه ها را به درستی اجرا کنیم.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه با اشاره به لزوم افزایش نظارت بر عملکرد خودروسازان در رابطه با تحویل به موقع خودروها اظهار داشت: مردم در دو زمینه از خودروسازان گلایه دارند. یکی موضوع تحویل خودروهای داحلی است که قطعا تا پایان سال بخش عمده آنها به مردم واگذار خواهد شد. موضوع دوم مربوط به شرکت های خودروسازی است که به دلایل محتلف در طول سال جاری دفاتر خود را از ایران خارج کردند. در رابطه با این مجموعه‌ها شرایط کمی متفاوت است. تا جایی که امکان آن وجود داشته باشد از خودروهای جایگزین استفاده خواهد شد . در غیر این صورت رقمی به عنوان جریمه تاخیر یا سود مشارکت به آنها پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.