| کد خبر: 180512 |

◄ کلنگ پل بزرگ روستای گودگز شهرستان بستک به زمین خورد

کلنگ پل بزرگ روستای گودگز شهرستان بستک به زمین خورد.

تین نیوز

با حضور ناصر شریفی نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، قتالی فرماندار شهرستان بستک، میردادی معاون راهداری و جمعی از مسئولان شهرستانی و شورای شهر و دهیاران کلنگ پل بزرگ روستای گود گز بااعتباری بالغ برسی و هفت میلیارد به زمین زده شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، در این مراسم ناصر شریفی اعلام کرد: در چنین روزی آرزوی دیرینه مردم شریف روستای گودگز بود که باهمت مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به تحقق پیوست که از داریوش باقر جوان از طرف خود و مردم شریف منطقه غرب استان به خاطر همدلی و همکاری در رفع مشکلات و برآورد کردن خواسته‌های آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم که کمتر کسی این‌چنین جهت حفظ جان و آرامش و آسایش هم‌وطنان در حد توان کوشا و مرد عمل است.

 باقر جوان راهداران را سربازان جاده‌ها دانست که در شرایط سخت برای ایمنی جاده‌ها تلاش و کوشش می‌کنند و افزود: راهداری و ساماندهی حمل‌ونقل امری خطیر و پیچیده و گسترده است و اگر جاده‌‌ها ایمن نباشند و راهداری به وظیفه‌اش عمل نکند تلفاتی جبران‌ناپذیر گربیان‌گیر مردم خواهد شد. که به همین منظور خود و خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از هیچ کوششی دریغ نکرده ونخواهند کرد.

 در این سفر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به‌اتفاق نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با مردم روستای پدل به گفتگو پرداخت وجهت رفع مشکل مردم روستای پدل در خصوص آسفالت جاده و دال پل‌ها دستور لازم صادر کرد.

 در ادامه سفر دیداری با اعضا شورای اسلامی و دهیاران و مردم شریف روستاهای کونه، تنگ بستک، انوه، کنار سیاه و... داشتند در خصوص درخواست‌های آن‌ها به بحث و گفتگو پرداخت و دستورات لازم جهت برطرف کردن مشکلات مردم شریف روستاهای شهرستان بستک به همکاران، با رعایت قوانین و مقررات صادر کرد و گفت ایمنی راه‌ها یکی از اهداف بزرگ و مهم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هست که در این راستا خود و مجموعه تحت‌الامر از هیچ کوشش و تلاش شبانه‌روزی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در بین مردم شریف غرب استان افزود: سیاست کلی این اداره‌کل به جهت اهمیت ایمنی راه‌ها استانداردسازی راه‌ها است، به‌طوری‌که راه‌ها باید به‌گونه‌ای ایمن‌سازی شوند که خود معرف و بخشنده باشند و علائم زبان گویا جهت رانندگان باشد که این امر در این اداره کل در حال انجام است.

داریوش باقرجوان در همین راستا گفت: مهم‌ترین موضوع در زندگی انسان موضوع سلامتی و تندرستی است همانطورکه همه می‌دانیم هیچ مهمی مهم‌تر از این نیست که انسان بتواند در کنار خانواده و عزیزان خود در صحت و سلامت زندگی کند پس ایمنی راه یعنی تضمین این موضوع مهم و عدم توجه به آن باعث خسارت‌های مالی، جانی، عاطفی و احساسی می‌شود بنابراین توجه به ایمنی و اهمیت آن از سیاست‌های اصلی و کلی این اداره کل است.

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بستک از تعامل خوب داریوش باقر جوان و مجموعه تحت‌الامر ایشان تقدیر و تشکر کردند؛ و هم‌چنین باقر جوان از همراهی و همیاری نماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بستک جهت پیگیری و تعامل با اداره راهداری شهرستان بستک، تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.