| کد خبر: 180510 |

◄ برگزاری جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان در مشهد

جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان در مشهد برگزار شد.

تین نیوز

اولین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان خراسان رضوی در پایانه مسافربری امام رضا با مشارکت دستگاه‌های ایمنی و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای درون و برون‌شهری برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، پنجشنبه گذشته جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، برگزارکننده این مراسم بود که در آن بخارایی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، قربانی سرپرست هماهنگی عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، روسای پلیس راهور و راه استان و جمع کثیری از کارشناسان و مدیران استان و خانواده بزرگ رانندگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره نمایش جایگاه رانندگان حرفه‌ای در روند توسعه، گسترش و پویایی صنعت حمل‌ونقل و اقتصاد ملی و همچنین نقش سرمایه‌های انسانی در امنیت و ایمنی در فرآیند سفر و جابجایی کالا و مسافر بود.

در این جشنواره تعدادی از مسئولان و احدی از رانندگان به ایراد سخنرانی در خصوص فعالیت‌ها، اقدامات و مشکلات حوزه حمل‌ونقل پرداختند.

در این مراسم هم‌چنین بر ضرورت توجه به متقاعد و ملزم کردن دستگاه‌های ایمنی بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تضمین ایمنی برای به حداقل رساندن خطر مرگ یا آسیب جدی به کاربران راه و سلامت بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یک راهبرد همیشگی و سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای مورد تاکید قرار گرفت.

رانندگان برتر این مراسم نیز بر ضرورت توجه به امنیت و ایمنی‌بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و توجه به رفع مشکلات خود از طریق مجاری قانونی پرداختند.

 در پایان جشنواره ضمن تقدیر از رانندگان برتر و نمونه حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافر درون و برون‌شهری از رانندگان برتر و نمونه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه و راهور، هلال‌احمر، اورژانس و دوچرخه‌سواران نمونه، تقدیر و تشکر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.