| کد خبر: 180501 |

◄ اجرای 4 کیلومتر روکش حفاظتی راه گردشگری روستای بوژان نیشابور

​رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اتمام 4 کیلومتر روکش راه روستایی بوژان در شهرستان نیشابور خبر داد.

تین نیوز

​رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اتمام 4 کیلومتر روکش راه روستایی بوژان در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر بابیان این خبر گفت: راه روستای 10 کیلومتری بوژان، جزو مهم‌ترین راه‌های روستایی گردشگری و توریستی شهرستان نیشابورمی باشد که هرساله شاهد حضور هزاران گردشگر و تردد وسایل نقلیه از محور مذکور هستیم که علاوه بر آن، حجم بالای تردد محلی ساکنین روستاهای منطقه‌ای از مسیر یادشده، ضرورت رسیدگی به وضعیت آسفالت این راه را مهم می‌کند.

وی هم‌چنین تصریح کرد: در سال جاری باهدف ارتقا ایمنی در تردد و کاهش سوانح رانندگی، چهار کیلومتر از رویه راه محور فوق روکش آسفالت شد.

مفیدی‌فر درباره اعتبارات و زمان اجرای این پروژه افزود: این پروژه در آذرماه سال جاری اجرایی شد که درمجموع برای عملیات آن 8 هزار و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نیشابور، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقا وضعیت نگهداری راه‌های مواصلاتی نیشابور است و این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای محورها رویه آسفالت از بین رفته، ضرورت اجرایی شدن روکش مجدد را دوچندان می‌کند و با اجرای این‌گونه عملیات افزایش طول عمر جاده‌ها را خواهیم داشت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تکمیل روکش محور گردشگری فوق، مردم منطقه حمیدآباد، تحت منظر، بوژآباد، حصار و بوژان که از راه مذکور استفاده می‌کنند با امنیت خاطر بیشتر تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.