| کد خبر: 180457 |

◄ تحریم در پرداخت خسارت بیمه شهدای سانچی بی تاثیر بوده است

سخنگوی شرکت ملی نفتکش روند پرداخت بیمه به خانواده شهدای سانچی را تشریح کرد.

تین نیوز

سخنگوی شرکت ملی نفتکش روند پرداخت بیمه به خانواده شهدای سانچی را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، کاپیتان محسن بهرامی اظهار داشت: در بخش ارزی پرداخت حقوق و مزایا از سوی موسسات بیمه‌گر در حال انجام است و اکنون بیمه نیمی از خانواده‌ها تکمیل شده و چک خود را دریافت کردند ونیم دیگر خانواده‌ها که هنوز بیمه خود را دریافت نکرده‌اند به دلیل بحث انحصار وراثت بوده و یا این‌که خودشان تاکنون اقدام نکرده‌اند.

او ادامه داد: وکیلی برای انحصار وراثت در نظر گرفتیم و در حال حاضر چیزی به عنوان معوقه از طرف شرکت باقی نمانده است.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با تاکید بر پرداخت حق و حقوق اداری شهدای سانچی اذعان کرد: تحریم در نهایت وقتی می‌خواهند پرونده را ببندند و حق‌وحقوق را جمع و تفریق کنند تاثیرگذار است اکنون برای پرداخت بیمه اشخاص بی‌تاثیر بوده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: در بحث بیمه ادوات و ابزارآلات نفتکش هم بیمه‌گران خارجی تعهد خود را اجرا کردند و یک سوم باقیمانده مربوط به بیمه‌گران ایرانی است که در حال پیگیری است.

او درباره دریافت خسارت از کشتی کریستال چین را منوط به پایان دادگاه و رای نهایی عنوان کرد و گفت: بسته شدن پرونده ممکن است چندین سال طول بکشد برای ما مهم پرداخت بیمه افراد است روند آن به سرعت در حال پیگیری و انجام است.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش هم‌چنین گفت: نفت‌کش‌ها تا یک‌میلیون دلار بیمه آلودگی هستند بعد از رد شدن از این سقف شرکت باید از خزانه خودش پرداخت داشته باشد. ما در حال حاضر به این سقف نرسیده‌ایم.

امروز مراسم اولین سالگرد شهدای سانچی در محل شرکت ملی نفتکش با حضور مدیر عامل شرکت ملی نفتکش، معاونان، خانواده این شهدا و جمعی از مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.