| کد خبر: 180453 |

◄ سکه گران شد، دلار ارزان

امروز نرخ دلار با تغییر ناچیز نسبت به روز گذشته به 10 هزار و ۵۹۵ تومان و هر قطعه سکه بهار آزادی با قیمت 3 میلیون و 668 هزار تومان معامله شد.

تین نیوز

امروز نرخ دلار با تغییر ناچیز نسبت به روز گذشته به 10 هزار و ۵۹۵ تومان و هر قطعه سکه بهار آزادی  با قیمت 3 میلیون و 668 هزار تومان معامله شد.

به گزارش تین‌نیوز، امروز صرافی ملی قیمت دلار را  با کاهش ۵ تومانی نسبت به نرخ‌های پایانی دیروز، ۱۰ هزار و ۵۹۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به روز پنچ شنبه ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

این در حالی است که شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 12 هزار و 258 تومان و 9 ریال، می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 12 هزار و 270 تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به روز گذشته 59 تومان کاهش یافته است.

همچنین امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 668 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 570 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک‌میلیون و 910 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 186 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 656 هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای 18عیار هم 333 هزار و 800 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1285 دلار معامله می‌شود. طبق گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، اونس جهانی به خاطر پایان سال میلادی و افزایش تقاضا افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.