| کد خبر: 180450 |

◄ راه‌اندازی واگن‌های ویژه «سریر» رجا در مسیر تهران – شیراز

در راستای گسترش خدمات ریلی مسافری و به منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا واگن‌های ویژه «سریر» را در قطار مسیر تهران- شیراز راه‌اندازی کرد.

تین نیوز

در راستای گسترش خدمات ریلی مسافری و به منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا واگن‌های ویژه «سریر» را در قطار مسیر تهران- شیراز راه‌اندازی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود‌: دو واگن جدید از نوع پلور سبز با نام تجاری 4 تخته «سریر»  از تاریخ 11 دیماه 97 در سامانه‌ی فروش بلیت قطارهای رجا تعریف شده است.

واگن‌های «سریر» جزو لوکس‌ترین واگن‌های کشور است که از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در کلاس بالا به هم‌وطنان گرامی در مسیر تهران- شیراز خدمات‌رسانی می‌کند.

واگن های سریر، یک روز در میان در مسیر تهران- شیراز و بالعکس تردد می‌کند و قیمت بلیت این واگن‌ها در حالت نرمال، یک‌میلیون و 288 هزار و 500 هزار ریال، می‌باشد که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد نظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.

آب معدنی، چای، نسکافه، آبمیوه فصل، کیک، تخمه، میوه فصل، دمپایی هتلی، پک بهداشتی شامل: خمیردندان، مسواک، پولیش بی‌رنگ کفش، پاشنه‌کش، ساک دستی و ... از جمله خدمات ارائه شده در این واگن‌ها است.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می‌توانند به روش های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعباس 5 1

    اینها همون واگن های پلور سبز (رومانی) هستند که بزک شده اند
    هیچ تفاوتی با بقیه ندارند فقط یک هزینه ای به زور به مسافر تحمیل میشه بابت خرید اجباری آب معدنی، چای، نسکافه، آبمیوه فصل، کیک، تخمه، میوه فصل، دمپایی هتلی، پک بهداشتی شامل: خمیردندان، مسواک، پولیش بی‌رنگ کفش، پاشنه‌کش، ساک دستی و ...