| کد خبر: 180387 |

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری همدان خبر داد:

◄ افزایش 5 درصدی معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان

تعداد پروانه عبور ترافیکی صادرشده استان همدان در هشت ماهه نخست امسال 2 هزار و 240 مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از افزایش پنج درصدی معاینه فنی خودروهای سنگین از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی‌راد در گفتگویی اظهار کرد: در هشت ماه نخست امسال 47 هزار و 103 معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت شش مرکز معاینه فنی در استان، یادآور شد: این تعداد خودرو پس از طی مراحل مختلف آزمون‌های ظاهری و مکانیزه، گواهی سلامت فنی و زیست‌محیطی، برگ و برچسب معاینه فنی خود را دریافت کرده‌اند.

صادقی‌راد با تاکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت نظارت بر عملکرد این مراکز و نیز برخورد به‌موقع با تخلفات احتمالی اقداماتی از سوی این اداره کل در دستور کار است، افزود: براساس تصمیمات گرفته‌شده، بازدیدهای نظارتی به شکل مستمر و در قالب تیمی به‌منظور کنترل و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در طول سال انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به صدور پروانه عبور برای تردد بارهای ترافیکی در طول محورهای مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد پروانه عبور ترافیکی صادرشده استان در هشت ماهه نخست امسال 2 هزار و 240 مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.