| کد خبر: 180297 |

◄ رضایت ۹۵ درصدی مسافران مترو از افزایش اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه کرج

بیش از ۹۵ درصد مسافران ایستگاه متروی کرج از افزایش اعزام قطارهای تندرو به مقصد ایستگاه تهران (صادقیه) ابراز رضایت کردند.

تین نیوز

 بیش از ۹۵ درصد مسافران ایستگاه متروی کرج از افزایش اعزام قطارهای تندرو به مقصد ایستگاه تهران (صادقیه) ابراز رضایت کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت نایب‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به افزایش میزان اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه کرج به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بیشتر مسافران خط ۵ (گلشهر- تهران) تمایل به استفاده از قطارهای تندرو دارند و به همین منظور و در راستای ارتقا رضایت مسافران از ابتدای مهرماه ۹۷؛ دو حرکت تندرو از مبدأ ایستگاه کرج به برنامه حرکت قطارهای این خط افزوده شد که با توجه به استقبال مسافران، از روز سه‌شنبه چهارم دی‌ماه ۹۷ این تعداد به سه اعزام افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: پس از اجرای این طرح، یک نظرخواهی از مسافران مترو در ایستگاه کرج انجام گرفت که نشان می‌دهد 95.8‌درصد از اعزام قطارهای تندرو از این ایستگاه به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در ساعات 5:55، 6:35 و 7:15 رضایت دارند.

جدا از افزایش اعزام قطارهای تندرو، خط ۵ متروی تهران و حومه از مهرماه امسال نیم ساعت زودتر از سایر خطوط (از ساعت ۵ صبح)، فعالیت خود را آغاز می‌کند که مجموع این اقدامات سبب افزایش رضایتمندی مسافرانی شده است که از تهران به کرج و بالعکس تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.