| کد خبر: 180279 |

◄ خودکشی مدیرعامل قدیمی‌ترین شرکت حمل‌و نقلی در ایران

در بررسی صحنه کشف جسد دست‌نوشته‌ای از متوفی کشف شد که در آن قیدشده که متوفی به خاطر سرقت بیش از ۷‌میلیارد تومان از اموال شرکتش اقدام به این کارکرده و در پایان دست نوشته‌اش نیز تعدادی از افراد را به‌عنوان متهمان این سرقت ۷ میلیارد تومانی معرفی کرده است.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز مدیرعامل یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی که ظاهراً رانندگان مطالبات زیادی از وی داشتند در پی اقدام به خودکشی فوت‌شده است.

در مطلبی که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود با تیتری تحت عنوان راز خودکشی دکتر محمدجعفر لواسانی، مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل خصوصی چیست؟ آمده است: دیروز رسانه‌ها خبر خودکشی دکتر محمدجعفر لواسانی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی آبادان را منتشر و اعلام کردند در بررسی صحنه کشف جسد دست‌نوشته‌ای از متوفی کشف شد که در آن قیدشده که متوفی به خاطر سرقت بیش از ۷‌میلیارد تومان از اموال شرکتش اقدام به این کارکرده و در پایان دست نوشته‌اش نیز تعدادی از افراد را به‌عنوان متهمان این سرقت ۷ میلیارد تومانی معرفی کرده است.

گفته می‌شود که شرکت حمل‌ونقل و خدمات دریایی آبادان در سال ۱۳۵۳ تأسیس و اینک بعد از چهار دهه فعالیت رتبه نخست در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای رادار است.

بر اساس اعلام یکی از رسانه‌ها مأموران با بررسی صحنه متوجه شدند که جسد کشف شده در خانه‌ای در شرق تهران متعلق به مردی حدودا 50 ساله است و این فرد مدیرعامل شرکتی خصوصی در زمینه حمل‌و‌نقل عمومی بوده که با شلیک یک تیر از سلاح شکاری به ناحیه سر، به زندگی خود پایان داده است.

پس از انتشار خبر خودکشی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی آبادان، یک کانال تلگرامی مرتبط با رانندگان و کامیون‌داران، با انتشار عکسی در توضیح آن نوشت: در جلسه مورخ 97/03/05 با وزیر وقت راه و شهرسازی، حدود 20 دقیقه ابتدای جلسه فقط و فقط در مورد موضوع تأخیر در پرداخت کرایه‌های رانندگان توسط شرکت‌های آبادان و خلیج‌فارس وقت صرف شد. حالا پس از هفت‌ماه نه آن وزیر بر مسند قدرت است و نه آن مدیرعامل آن شرکت است.

شرکت حمل‌و‌نقل و خدمات دریایی آبادان تا سال 1389 زیر مجموعه وزارت بازرگانی بود و در سال 89 بر اساس مصوبه هیئت وزیران اکثریت سهام این شرکت بزرگ به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد. سازمان تامین اجتماعی  نیز مدیریت شرکت را به شستا و شستا به هلدینگ حمل‌و‌نقل زیر مجموعه خود واگذار کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سوسن 8 1

    ایا خبر نگار شما همکار مافیای مواد خارج از کشور هست با توجه به اینکه دکتر نوربخش رییس شستا با کامیون به شهادت رسید و دکتر لواسانی که چندین بار توسط مافیاو کامیونداران نوچه مافیا مورد تهدید قرار گرفته و شواهدموجود حاکی از قتل دکتر لواسانی توسط این گروه مافیایی بوده، از شما خبر گزاری انلاین میخواهم برای اینکه جزو گروه مورد شکایت حامیان اون مرحوم نباشید این اخبار دروغ رو از صفحه خود بردارید تا عواقب قانونی بیشتری برای شما در بر نداشته باشد. شما خود این متن را در صفحه خود گذاشتید* انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است* پس چرا خود با حیثیت افراد بازی میکنید