| کد خبر: 180271 |

◄ از سرگیری پروازهای یاسوج- تهران از 21 دی ماه

مسیر فعلی کاملا ایمن و فرودگاه در آمادگی کامل است.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری مجدد پروازهای هفتگی این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی ماهان از 21 دی‌ماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی محسنیان با اعلام این خبر عنوان کرد: با پیگیری و همکاری مسئولان استانی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مذاکره با شرکت هواپیمایی ماهان برای برقراری پروازهای هفتگی تهران- یاسوج- تهران به نتیجه رسید و از 21 دی‌ماه در روزهای دوشنبه و جمعه انجام خواهد شد.

به گفته وی، این پرواز روزهای دوشنبه ساعت 12:10 از تهران و 14:10 از یاسوج انجام می‌شود. جمعه‌ها نیز ساعت 7:50 از تهران راهی یاسوج می‌شود و ساعت 9:40 یاسوج را به مقصد تهران ترک می‌کند.

مدیر فرودگاه یاسوج بابیان این‌که مذاکره با سایر شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز در این فرودگاه ادامه دارد، تاکید کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به تمام وظایف و تعهدهای خود در بهسازی و تجهیز فرودگاه یاسوج عمل کرده و امروز دارای تمام امکانات زیرساختی و تجهیزاتی متناسب عملیاتی است. در این راستا طی سه سال گذشته مبلغ 30‌میلیارد تومان در حوزه زیرساخت و 15 میلیارد تومان در حوزه هزینه‌های جاری فرودگاه اعتبار صرف شده و اکنون در بهترین شرایط عملیاتی و تجهیزاتی قرار دارد.

وی هم‌چنین گفت: مسیر فعلی تهران- یاسوج کاملا ایمن است و آنچه ایمنی را در مسیرهای هوایی به خطر می‌اندازد نادیده گرفتن مقررات هوانوردی است. البته برای اطمینان بخشی به اهالی منطقه موضوع تغییر مسیر را به دستگاه‌های مرتبط منتقل کرده‌ایم که در حال بررسی فنی است و این مسئله در حیطه اختیار مرکز کنترل فضای کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.