| کد خبر: 180245 |

◄ قیمت جدید خودرو، پس‌فردا اعلام می‌شود

در حالی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام نهایی قیمت‌های جدید خودروهای تولید داخل سخن می‌راند که نزدیک به 10 ماه است که افزایش قیمت‌ها به دلیل بکارگیری برخی سیاست‌ها از سوی خودروسازان انجام شده و آرامش از این بازار پرطرفدار رخت بربسته است.

تین نیوز

در حالی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام نهایی قیمت‌های جدید خودروهای تولید داخل سخن می‌راند که قریب به 10 ماه است که افزایش قیمت‌ها به دلیل بکارگیری برخی سیاست‌ها انجام شده و آرامش از این بازار پرطرفدار رخت بربسته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان امروز از اعلام سیاست‌های وزارت صنعت در مورد قیمت خودروهای مشمول قیمت‌گذاری و سایر خودروها در روز پنجشنبه خبر داده و گفته است: تمامی سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودروهای مشمول قیمت‌گذاری و سایر خودروها سیزدهم دی‌ماه اعلام خواهد شد، اما به این موضوع اشاره نکرده که سیاست خودرو ایرانی از سوی تولیدکنندگان و در برخی مواقع از سوی حاشیه‌سازان است که تعیین می‌شود و وزارت صمت نیز تا به امروز ناگزیر از تبعیت از آن شده است.

وی در بخشی از سخنان خود به این موضوع اشاره داشت که، در این سیاست‌گذاری توجه جدی به حقوق مصرف کنندگان شده است. ولی از این مطلب یادی نکرده که سال‌های زیادی است که حقوق مصرف کننده در این بخش نادیده انگاشته شده و شکایات آنان نیز راه به جائی نبرده و پس از خروج آمریکا از برجام و خروج کشورهای اروپایی از ایران این مصرف کنندگان هستند که به هر دلیلی زیر بار نرخ گذاری‌های نجومی رفته‌اند و متضرر شده‌اند.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان به این مطلب نیز پرداخته است که  تحویل خودروهای هاوال به مشتریان با مشکل مواجه است و در ادامه یادآور شده تعهدات شرکت در مورد این خودرو 2هزار و 300 دستگاه است اما موجودی شرکت فقط400  دستگاه بوده و امکان تولید هم نیست.

به گفته تابش در سیاست‌گذاری جدید برای مشتریانی که هنوز خودرو‌های خود را تحویل نگرفته‌اند تناسبی ایجاد شده تا حقوق آنها تأمین و رضایت آنها به‌دست آید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.