| کد خبر: 180224 |

◄ جذب صد درصدی اسناد خزانه ملی و استانی در راهداری اصفهان

با آماده‌سازی و سازمان‌دهی نیروهای انسانی در این اداره کل در راستای اهداف نظام و سازمان گام‌های موثری برداریم.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه، اداره امور مالی و منابع، اداره فن‌آوری اطلاعات از بخش‌های تحت پوشش این معاونت به شمار می‌آیند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، حمیده دهقانی اصلی‌ترین وظیفه این معاونت را پیگیری، اجرا و پایش اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی در حوزه‌های معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانست و افزود: همچنین نظارت بر نحوه تحقق برنامه‌ها و نظارت بر اجرای مصرف اعتبارات و بودجه مصوب عنوان کرد.

 دهقانی مدیریت منابع انسانی و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای توانمندی‌های فردی و اجتماعی را یکی از اهداف مهم این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: منابع انسانی اصلی‌ترین سرمایه‌های سازمان هستند و وظیفه معاونت توسعه مدیریت این است که نیروی انسانی را به نحو مناسب و متناسب با توانمندی‌های فردی سازمان‌دهی کند تا رضایت فردی و سازمانی را به همراه داشته باشد.

دهقانی با اشاره به موفقیت این اداره کل در بخش جذب اسناد خزانه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون،‌ اسناد خزانه ملی و استانی را صد در صد جذب کردیم که براساس آمار استانی ارائه‌شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، این اداره کل در این خصوص رتبه خوبی را کسب کرده است.

دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آموزش در توانمندسازی نیروی انسانی اشاره و خاطرنشان کرد: تدوین برنامه آموزش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان اصفهان براساس طرح مطالعاتی و نیازسنجی از کارکنان انجام شد.

 وی بابیان اینکه برنامه پیشنهادی آموزشی کارکنان به ستاد مرکزی ارسال و با کلیه برنامه‌ها موافقت شد، گفت: در این برنامه‌ها علاوه بر در نظر گرفتن افزایش دانش و تخصص افراد، شاخص آموزش در جایگاه شغلی افراد نیز مدنظر قرارگرفته است.

معاون توسعه و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان همچنین به استقبال کارکنان از دوره‌های آموزشی کاری خبر داد و گفت: این دوره‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه موجب رضایت کارکنان نیز قرار گرفت. وی تصریح کرد:‌ نتایج نظرسنجی‌های انجام‌شده در پایان دوره‌های آموزشی حاکی از رضایت 90 درصدی شرکت‌کنندگان در دوره‌ها است.

وی ابراز امیدواری کرد با آماده‌سازی و سازمان‌دهی نیروهای انسانی در این اداره کل در راستای اهداف نظام و سازمان گام‌های موثری برداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.