| کد خبر: 180218 |

◄ روایت یک راننده از بارفروشی در پایانه‌های بار

توزیع ناعادلانه بار در بعضی پایانه‌ها و نیز دلالی، بار فروشی و بارگیری خارج از نوبت یکی از مهمترین مشکلات رانندگان و کامیونداران است.

تین نیوز

یک راننده و کامیوندار با توجه به ماموریت‌هایی که به معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی محول شده است، از شهرام آدم‌نژاد درخواست کرد با همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مشکلات موجود در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و آن‌چه به زعم او «بی‌عدالتی و ظلم به کامیوندار» است، رسیدگی کند.

به گزارش تین‌نیوز، محمد اتحادی یکی از مهمترین مشکلات کامیونداران را توزیع ناعادلانه بار در بندرعباس ذکر کرد و گفت: توزیع ناعادلانه بار در بعضی پایانه‌ها و نیز دلالی، بار فروشی و بارگیری خارج از نوبت یکی از مهمترین مشکلات رانندگان و کامیونداران است.

وی افزود: با توجه به گرانی و افزایش سرسام‌آور قیمت کامیون، در حال حاضر کامیون‌داری دیگر مقرون به صرفه نیست و حتی روند نوسازی و تعویض ناوگان نیز کند شده و بازار ناوگان فرسوده دوباره رونق گرفته است.

این راننده کامیون با تاکید بر این‌که اغلب کامیونداران هزینه انجام تعمیرات ناوگان خود را ندارند، خاطرنشان کرد: امروز رانندگان به شدت درگیر گرانی غیر قابل کنترل قطعات، لوازم و لاستیک هستند.

اتحادی افزود: همچنین حقوق و مستمری رانندگان بازنشسته از یک کارگر ساده کمتر است و کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد و سختی کار رانندگان نیز هنوز در کش و قوس اداری، راکد مانده است.

به گزارش تین‌نیوز، او وجود جاده‌های نامناسب را یکی دیگر از مشکلات مهم ذکر کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت جاده‌ها، رفع خرابی و ایمن‌سازی آنها و همچنین حذف سرعتگیرهای غیر اصولی و غیر کارشناسی جاده‌ها، یکی دیگر از مطالبات رانندگان کامیون است.

اتحادی همچنین پیشنهاد داد بانک حمل‌ونقل برای برون رفت رانندگان از مشکلات و مخارج تعمیرات لجام گسیخته ناوگان و خرید لاستیک و دیگر ملزومات خودرو تشکیل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.