| کد خبر: 180145 |

◄ صنعت هوایی نیازمند اعتبارات ویژه است

رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس بهترین راه کار برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی را واگذاری پروژه‌های مرتبط به بخش خصوصی اعلام کرد و بودجه تخصیص داده شده به این بخش را ناکافی اعلام کرد.

تین نیوز

 بهترین راه کار برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی را واگذاری پروژه‌های مرتبط به بخش خصوصی اعلام کرد و بودجه تخصیص داده شده به این بخش را ناکافی اعلام کرد.

به گزارش تین‌‎نیوز به نقل از خانه‌ملت، شادمهر کاظم‌زاده گفت: در شرایط کنونی با توجه به وضعیت ایرلاین‌ها و فرسودگی هواپیماهای مسافربری، اختصاص اعتبارات ویژه برای بهبود وضعیت این حوزه ضروری است.

او ادامه داد: با وضعیت اختصاص بودجه در سال آینده و محدودیت‌های اعتباری نمی‌توان توسعه قابل قبولی را برای حوزه حمل‌ونقل به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی پیش‌بینی کرد، مگر اینکه در مراحل تدوین و تصویب بودجه، اعتبارات قابل قبولی را برای این بخش اختصاص بدهیم.

رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با وضعیت اختصاص بودجه در سال آینده و محدودیت‌های اعتباری نمی‌توان توسعه قابل قبولی را برای حوزه حمل‌ونقل به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی پیش‌بینی کرد، مگر این‌که در مراحل تدوین و تصویب بودجه، اعتبارات قابل قبولی را برای این بخش اختصاص بدهیم.

کاظم‌زاده گفت: با اعتبارات کنونی دولتی و عدم به‌کارگیری بخش خصوصی نمی‌توان به پیشرفت دست بیابیم، ازاین‌رو قطعا در بودجه سال آینده باید مسئله توجه به بخش خصوصی و جذب سرمایه‌های داخلی در این عرصه مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.