| کد خبر: 180100 |

جمشیدی خبر داد:

◄ نوسازی در ناوگان راهداری چهارمحال و بختیاری

دو ستگاه کامیون ایسوزو مجهز به نمک‌پاش مکانیزه و تیغه‌برف‌روب، دو دستگاه نمک‌پاش مکانیزه ،١٢عدد تیغه برف‌روب و یک دستگاه بیل مکانیکی به ناوگان راهداری این استان اضافه شد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز هم‌زمان با افزایش بارش‌ها در برخی استان‌ها و ورود ماشین‌آلات جدید برف‌روبی؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌و بختیاری از تجهیز ناوگان راهداری استان  به ماشین‌آلات جدید خبر داد.

بر اساس اعلام خبر احمد جمشیدی دو ستگاه کامیون ایسوزو مجهز به نمک‌پاش مکانیزه و تیغه‌برف‌روب، دو دستگاه نمک‌پاش مکانیزه ،١٢عدد تیغه‌برف‌روب و یک دستگاه بیل مکانیکی به ناوگان راهداری این استان اضافه شد.

داریوش نصر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری پیش‌تر به خبرنگار ما گفته بود ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل 74‌دستگاه ماشین‌ مجهز به نمک‌پاش هوشمند و تیغه و مابقی گریدر و لودر وارد چرخه ناوگان راهداری کشور شد.

او خبر داده بود که درعین‌حال فرآیند نوسازی ناوگان راهداری ادامه دارد و فرآیند خرید 60 دستگاه گریدر نیز در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، این تعداد ماشین‌آلات نیز به ناوگان راهداری افزوده شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ماه گذشته اعلام کرده بود که «نوسازی ماشین‌آلات راهداری یک نیاز است» و با توجه به این‌که این استان منطقه بسیار سردسیری است که در فصل سرد سال شاهد بارش‌های 50 سانتی برف است برای عملکرد مناسب در بارندگی‌ها، ورود ماشین‌آلات جدید بسیار ضروری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.