| کد خبر: 180088 |

◄ بازگشایی راه‌های 140 روستای استان اردبیل

راه‌های روستاهایی که در مسیر صعب‌العبور و کوهستانی قرار دارند نیز تا فردا صبح بازگشایی خواهد شد.

تین نیوز

مدیر جهادی استان اردبیل، در بازدید از عملیات برف‌روبی روستاهای شهرستان سرعین بابیان این‌که هم‌زمان با بارش برف تمامی راهداران در محورهای برف‌گیر مستقر و عملیات برف‌روبی را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند افزود: در هیچ یک از راه‌های اصلی و فرعی استان حتی برای لحظه‌ای مسدودی نداشتیم و همه راه‌های استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

به گزارش تین‌‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی با اشاره به این‌که در کنار راه‌های اصلی براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ، راه 330 روستای استان مسدود اعلام‌شده بود اظهار کرد: خوشبختانه به محض متوقف شدن بارش‌ها راهداران به مناطق روستایی اعزام و بانمک پاشی و برف‌روبی بموقع مسیر این روستاها را بازگشایی کردند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: از 330 روستای موجود تنها مسیر 140 روستا مسدود مانده بود که راهداران از صبح امروز در حال بازگشایی راه این روستاها هستند و تاپایان امشب همه راه‌های روستایی استان بازگشایی می‌شوند.

عضو شورای ترافیک استان از امدادرسانی راهداران به بیش از 200خودروی در راه مانده در جاده‌ها خبر داد و گفت: راه‌های روستاهایی که در مسیر صعب‌العبور و کوهستانی قرار دارند نیز تا فردا صبح بازگشایی خواهد شد.

رئیس کمیته اجرایی ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: هم‌اکنون 120 اکیپ راهداری با 458 نیروی انسانی و 251 دستگاه ماشین‌آلات در 12 راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند تا هیچ‌گونه مشکلی در محورهای مواصلاتی نداشته باشند.

علی رحمتی از مردم و مسافران خواست قبل ازسفرجهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه 141مرکز مدیریت راهای استان تماس گرفته و با همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی سفری ایمن داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.