| کد خبر: 180081 |

◄ نخستین دوره آموزشی حمل مواد خطرناک پایان یافت

تصادفات وسایط ‌نقلیه حامل مواد سوختی و خطرناک، بیشترین خسارت را برجا می‌گذارد.

تین نیوز

تصادفات وسایط ‌نقلیه حامل مواد سوختی و خطرناک، بیشترین خسارت را برجا می‌گذارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم اختتامیه اولین دوره حمل مواد خطرناک که به طور مشترک بین پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای برگزار شد، فزود: پلیس متولی نظم و انضباط در جاده‌هاست و باید در شرایط فعلی تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار توأم با رعایت اخلاق حرفه‌ای را مدنظر داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا اقتدار پلیس، عدالت در رفتار با مردم و هوشیاری را از نصایح اخیر مقام رهبری در جمع فرماندهان پلیس برشمرد و تصریح کرد: اقتدار یعنی سرعت، دقت و صحت در عمل که باعث می‌شود مردم از ما رضایت داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا بابیان این‌که اهداف مختلفی برای برگزاری این دوره‌ها تعریف‌شده است اظهار داشت: ما در این دوره‌ها به دنبال انتقال تجربیات هستیم و بدین منظور این دوره‌ها به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و همچنین باید از آموزش‌ها و تکنیک‌های جدید نیز بهره‌مند شویم.

حسن‌نیا در مراسم افتتاحیه این دوره آموزش تأکید کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وظیفه خود می‌داند در جهت کاهش تصادفات، همراه با پلیس‌راه باشد و بر پایه دو عنصر علم و آمار مقوله ایمنی را برمبنای شناخت و آموزش‌های جامعه محور ارائه دهد.

اولین دوره مشترک سازمان راهداری و پلیس راهور از روز شنبه اول دی‌ماه آغاز و تا چهارم دی‌ماه ادامه داشت و مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس‌راه کشور و سردار حسن مؤمنی معاون اجرایی پلیس‌راه ناجا و 100 نفر از فرماندهان پلیس و کارشناسان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.