| کد خبر: 180075 |

◄ وعده ما اتمام مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ است

۲۶۵ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل‌شده است.

تین نیوز

۲۶۵ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل‌شده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر افزود: برای واگذاری نهایی این واحدها بالغ‌بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز داریم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،  مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: تاکنون از ۵۰ هزار مسکن مهر ۴۵ هزار واحد تحویل‌شده است که تکمیل آن نیازمند تشکیل کارگروه با اختیارات ویژه است.

او بیان کرد: وعده ما اتمام مسکن مهر در سال ۹۸ بدون پروژه‌هایی است که مشکل حقوقی و قضایی دارند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: کمتر از ۱۰ درصد مسکن مهر استان قزوین باقیمانده است که برخی مشکل حقوقی و برخی مشکلات دیگر دارند.

او یادآور شد: در زنجان پروژه مسکن مهر به کار خود پایان داده و درحال‌حاضر ۱۲ پروژه مشکل‌دار قزوین را باید مجزا کرده و بقیه را تکمیل کنیم.

مهرآبادی ادامه داد: برای اعلام اختتام مسکن مهر در استان قزوین منتظر دوهزار واحد مشکل‌دار نمی‌مانیم بالاخره پروژه‌های بزرگ ایراد هم دارد که باید کمک کنیم برطرف شود.

او یادآور شد: سه‌هزار میلیاردتومان با بانک‌های عامل و هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان با تهاتر و پنج‌هزار میلیاردتومان تسهیلات بانک مسکن و تأمین قیر باید مشکلات مسکن را حل کنیم.

مهرآبادی بیان کرد: ۲۵ هزار کلاس درس نیاز داریم که ۵۰۰ مورد را ما می‌توانیم بسازیم و ۴۰۰ مسجد را متقبل شده‌ایم و قرار شد هزارمیلیاردتومان اسناد خزانه داده شود تا زیرساخت‌ها تأمین شود و باید پیگیر اختصاص یک‌هزار میلیاردتومان دوم باشیم تا کارها تسریع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.