| کد خبر: 180052 |

◄ جابه‌جایی11 درصد از کل بار کشور توسط ناوگان حمل ونقل استان اصفهان

11‌درصد از کل بار کشور توسط ناوگان حمل ونقل استان اصفهان جابه‌جا می شود.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: 11 درصد از کل بار کشور توسط ناوگان حمل‌ونقل استان اصفهان جابه جا می‌شود.

نخستین همایش پدافند غیرعامل صنعت حمل‌ونقل استان اصفهان با حضور نماینده ویژه استاندار اصفهان، معاونت حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، بنیاد مسکن، شهرداری اصفهان و سایر دستگاه‌های مختلف و هم‌چنین با حضور 100 راننده برای مدیریت بحران‌های پیش‌بینی‌نشده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، علیرضا جعفری در این همایش با اشاره به نقش ویژه استان اصفهان در حمل‌ونقل بار و مسافر در کشور اظهار کرد: روزانه 10 تا 12 هزار بارنامه در استان صادر می‌شود و حدود 11 درصد از بار کشور توسط رانندگان اصفهانی به اقصی نقاط کشور حمل می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، با اشاره به این‌که سالانه حدود 15 میلیون مسافر از استان اصفهان به سایر نقاط کشور سفر می‌کنند، افزود: موقعیت استراتژیک و جغرافیایی، تمرکز واحدهای صنعتی و کشاورزی، استان اصفهان را به کریدور حمل‌ونقل بارو مسافر کشور تبدیل کرده است.

 وی بابیان این‌که به طور متوسط در سال 270 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ثبت می‌شود، اظهار کرد: 22 درصد از کل ترددهای انجام‌شده در محورهای مواصلاتی استان اصفهان مربوط به وسایل حمل‌ونقل عمومی و وسایل نقلیه سنگین است.

 جعفری تصریح کرد: بر اساس آمار، اصفهان با دارا بودن 460 شرکت حمل‌ونقل و 50 هزار راننده در صدر تعداد شرکت های حمل بار کشور قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی برای بحران‌های مختلف خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل ضرورت ایجاد آمادگی و برنامه‌ریزی برای مدیریت بحران‌های مختلف را به ما یادآوری می‌کند.

 جعفری با تاکید بر آمادگی این ناوگان و رانندگان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور، هر استان باید 100 ناوگان و راننده را برای مدیریت بحران‌های احتمالی معرفی کرده و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: صنعت حمل‌ونقل استان اصفهان به عنوان یکی از اصلی ترین بخش حمل‌ونقل کشور همواره در کنار مردم ونظام جمهوری اسلامی بوده است و در مقاطع حساس همچون زلزله به کمک مردم شتافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.