| کد خبر: 180019 |

◄ آدم‌نژاد، نماینده وزیر در مجامع شرکت‌ها و سازمان‌های وزارتخانه شد

نمایندگی وزیر در مجامع همیشه یکی از حساس‌ترین و مهمترین جایگاه‌ها به ویژه پس از ادغام وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی است که از جایگاه ویژه و استراتژیکی برخوردار است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی، در احکامی تازه معاون حمل‌ونقل خود را به عنوان نماینده ویژه خود در برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری و حضور در جلسات مجامع شرکت‌ها، سازمان‌های حمل‌ونقل وزارت متبوع، سایر دستگاه‌های مرتبط و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز، با این حکم جدید، شهرام آدم‌نژاد باید از طرف وزیر راه و شهرسازی، در مجامع شرکت‌ها و سازمان‌هایی چون راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،  شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت شهر فرودگاهی امام،  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات، صندوق توسعه صنایع دریایی، سازمان صنایع هوایی و سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح حضور پیدا کند.

از همین رو نمایندگی وزیر در مجامع همیشه یکی از حساس‌ترین و مهمترین جایگاه‌های به ویژه پس از ادغام وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی است که از جایگاه ویژه و استراتژیکی برخوردار است.  

آدم‌نژاد همچنین در نامه‌ای که توسط وزیر راه و شهرسازی به سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نوشته شده، به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه معرفی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.