| کد خبر: 180009 |

◄ بررسی تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه مهرآباد

تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه مهرآباد بازرسی شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری از تجهیزات و زیرساخت‎های عملیات زمستانی این فرودگاه بازدید و ابراز رضایت کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت: این بازرسی مطابق با چک لیست‎های سازمان هواپیمایی کشوری و به‌منظور جلوگیری از ناهماهنگی‎های احتمالی در عملیات برفروبی و تاخیر در ارائه خدمات‎رسانی به مسافران انجام شد.

وی افزود: این بازرسی در دو حوزه تجهیزات و نیروی انسانی فرودگاه مهرآباد با حضور کارشناسان این سازمان در بخش‎ها و واحدهای خدمت‌رسانی در این حوزه و در بازدید میدانی انجام شد.

صفی‌نیا بابیان این‌که ازلحاظ امکانات و تجهیزات زمستانی فرودگاه مهرآباد در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: از ماه‎ها قبل برای بهسازی امکانات و تجهیزات عملیات زمستانی اقدام کرده‎ایم و علاوه بر امکانات و تجهیزات گذشته امسال پنج دستگاه خودرو ولووی مجهز به تیغه برف‌روب پنج‌متری و دو دستگاه ای سوز با تیغه‎های دو متری برای پاک‌سازی لندساید خریداری کرده‎ایم.

وی گفت: هم‌چنین به‌منظور جلوگیری از بحران احتمالی به دلیل حجم بالای بارش برف طی قراردادی در صورت درخواست ما عملیات برفروبی با اختصاص هفت خودرو کمپرسی و لودر، یک دستگاه گریدر و سه دستگاه باب‎کت و همچنین نیروهای کمکی انجام خواهد شد.

صفی‎نیا در پایان تاکید کرد با برگزاری جلسات متعدد با شرکت‎های هواپیمایی و هندلینگ‎کننده‎ها دستورالعمل‎های لازم صادرشده است و شرکت‎های هندلینگ‎کننده موظف شده‎اند که تمام امکانات و تجهیزات و مواد موردنیاز خود را با مقدار زیاد به‌روزرسانی کنند و آماده نگه‌دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.