| کد خبر: 180002 |

◄ توزیع 90 هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در کشور

90 هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در کشور توزیع شده است.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از توزیع 90 هزار حلقه لاستیک به رانندگان تاکسی در سراسر کشور با نرخ مصوب دولتی که بین 30 تا 50 درصد از نرخ بازار پایین‌تر است، توسط این اتحادیه با همکاری سازمان‌های تاکسیرانی و مدیریت‌های حمل‌ونقل شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرتضی ضامنی بابیان مطلب فوق گفت: از این تعداد 35 هزار حلقه به رانندگان تاکسی در تهران و 55 هزار حلقه به رانندگان تاکسی در مابقی شهرها توزیع‌شده است.

وی بابیان این‌که پیرو دستورات دکتر جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور مکلف به انجام اقدامات حمایتی از راننده‌های پرتلاش تاکسی در سراسر کشور شده، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در مرحله نخست توزیع لاستیک با نرخ دولتی در اولویت کاری ما قرار گرفت و این امر از ابتدای آبان ماه امسال اجرایی شده و با جدیت پیگیر توزیع لاستیک بین راننده‌های تاکسی در سراسر کشور هستیم.

ضامنی افزود: رانندگان تاکسی در هر نقطه از کشور که نیاز به لاستیک دارند باید موضوع را به شهرداری یا سازمان تاکسیرانی یا مدیریت‌های حمل‌ونقل شهری اعلام تا این نیاز جمع‌بندی و به اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور منعکس شود تا اقدامات لازم برای توزیع لاستیک صورت پذیرد.

وی خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون شاهد اختلاف قیمت در محصولات خودرویی برای تاکسیرانان هستیم بنابراین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش کردیم محصولات و لوازم‌یدکی پرمصرف را از تولیدکننده با حذف واسطه‌ها به راننده‌های تاکسی ارائه نماییم.

ضامنی هم‌چنین از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توزیع سایر اقلام پرمصرف خودرو مانند روغن‌موتور و لنت ترمز طی روزهای آتی خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.