| کد خبر: 179996 |

◄ جابه‌جایی 3.5 میلیون مسافر از استان چهارمحال و بختیاری

3.5 میلیون مسافر از استان چهارمحال و بختیاری جابه جا شدند.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: سه میلیون و 500 هزار مسافر طی 9 ماه امسال با ناوگان حمل‌ونقل عمومی از این استان جابه‌جا شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری، حسین مالکی اظهار کرد: 3.5 میلیون مسافر در بیش از 300 هزار سفر درون و برون‌شهری با یک هزار و 800 دستگاه خودرو ناوگان عمومی جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: 43 شرکت حمل‌ونقل در قالب 280 دستگاه اتوبوس، یک‌هزار و 82 دستگاه مینی‌بوس، 438 دستگاه سواری کرایه کار جابه‌جایی مسافران را بر عهده‌دارند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در همین مدت نیز 3 میلیون تن کالا با ناوگان باری توسط 52 شرکت حمل کالا جابه‌جا شد. مالکی، هم‌چنین از تردد 85 میلیون خودرو در 9 ماه امسال در محورهای مواصلاتی و شریانی این استان خبر داد و تصریح کرد: این تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد: اطلاعات تردد 28 محور مواصلاتی اصلی در چهارمحال و بختیاری با استفاده از بیش از 62 دستگاه تردد شمار به‌صورت آنلاین به مرکز مدیریت راه‌های استان ارسال می‌شود.

سه هزار و 732 کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان‌های جنوبی و غربی قرار دارد. چهارمحال و بختیاری اکنون محور شریانی فلات مرکزی ایران به جنوب است، بخش عمده‌ای از حمل‌ونقل مسافری اصفهان به خوزستان از مسیر بروجن - لردگان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.