| کد خبر: 179980 |

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان:

◄ تخریب یک باب واحد صنفی متجاوز به حریم راه در بخش سلفچگان قم

مستحدثات یک باب واحد صنفی متجاوز به حریم راه در بخش سلفچگان استان قم تخریب شد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان، مطرح کرد: طی سال جاری افزون بر 10 مورد تجاوز به حریم رفع و 35 دستگاه دکه و آلاچیق از سطح راه‌های بخش سلفچگان جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم،  در اقدامی هماهنگ و با کسب مجوز از مسئول قضایی، عوامل اجرایی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان نسبت به تخریب مستحدثات واقع در حریم راه یک باب واحد صنفی متخلف اقدام کردند.

سیدمهدی موسوی در ادامه خبر فوق افزود؛ پس از تسلیم مکرر برگه‌های اخطار و تذکرات شفاهی به مدیریت این واحد صنفی و عدم توجه مشارالیه، نسبت به تخریب مستحدثِ واقع در حریم راه این واحد اقدام گردید. وی خاطرنشان ساخت؛ راه‌ها و حرایم جاده‌ای سرمایه ملی وصیانت از آن‌ها در اولویت وظایف سازمان راهداری و حمل‌ونقل و مجموعه‌های تابعه است.

موسوی ادامه داد: طی سال جاری افزون بر 10 مورد تجاوز به حریم رفع و 35 دستگاه دکه و آلاچیق از سطح راه‌های بخش سلفچگان جمع‌آوری‌شده است. سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان تأکید کرد: گرچه به دلیل اختصاص اکیپ‌های راهداری به امر راهداری زمستانی، عوامل و ماشین‌آلات در راهدارخانه‌های بخش مستقرشده‌اند، اما درصورتی‌که مشاهده هر نوع تجاوز به جرائم راه نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد

موسوی توضیح داد: تبعات اقدامات متجاوزانه به حریم راه علاوه بر آنکه تصرف سرمایه ملی محسوب می‌شود موجب افزایش حوادث جاده‌ای و آسیب‌های مترتب بر آن می‌گردد.

وی با عنوان این مطلب که در برخورد با متجاوزین و تخریب مستحدثات فاقد مجوز در حریم راه، عوامل محترم نیروی انتظامی نیز حضور دارند از همراهی و مساعدت پرسنل پاسگاه‌های انتظامی و پلیس‌راه بخش سلفچگان قدردانی کرد.

محورهای مواصلاتی بخش سلفچگان استان قم با دارا بودن 800 کیلومتر راه هم سنگ، مهم‌ترین نقش کریدوری را در اتصال 17 استان با مرکز کشور ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.