| کد خبر: 179873 |

◄ جلسه کارشناسی محاسبه کرایه بر مبنای تن کیلومتر استان هرمزگان

هم‌زمان با آغاز هفته حمل‌ونقل و راهداری و رانندگان جلسه محاسبه کرایه بر مبنای تن کیلومتر با حضور مدیرکل به‌اتفاق معاون حمل‌ونقل و صنوف حمل‌ونقلی در استان هرمزگان برگزار شد.

تین نیوز

هم‌زمان با آغاز هفته حمل‌ونقل و راهداری و رانندگان جلسه محاسبه کرایه بر مبنای تن کیلومتر با حضور مدیرکل به‌اتفاق معاون حمل‌ونقل و صنوف حمل‌ونقلی در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان گفت: با توجه به توافقی بودن نرخ حمل کالا براساس عرضه و تقاضا بین عوامل مختلف حمل‌ونقل و از سوی دیگر ضرورت بازنگری در کرایه‌های حمل بار و ایجاد یک‌رویه منطقی برای تعیین شاخص قیمت حمل مبتنی بر تن کیلومتر به‌عنوان یکی از مطالبات رانندگان، محاسبه شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان عنوان کرد، در این جلسه به محاسبه نرخ تن کیلومتر با انجام اقداماتی ازجمله بروز کردن مسافت‌ها، اعمال ضرایب تطبیق، اعمال ضرایب انواع بارگیر، در نظر گرفتن شرایط خاص استان، در نظر گرفتن حمل محمولات تره‌بار، نرخ براساس تن – کیلومتر محاسبه و نرخ مذکور نهایی و آماده اعمال در سیستم‌های نرم‌افزاری صورت پذیرفت.

این مقام مسئول در پایان مقرر کرد: پس از تایید نهایی اداره‌کل و اعمال در سیستم کنترل بارنامه هم‌زمان با سایر نقاط کشور اجرایی شود و به کلیه شرکت‌های حمل‌ونقلی ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.