| کد خبر: 179842 |

◄ درخواست رانندگان: جلوی گشت‌های تقلبی پلیس نامحسوس را بگیرید +فیلم

در فیلمی که از رسانه ملی و مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری پایتخت، برای آگاه سازی شهروندان منتشر شده از دستگیری فردی خبر داده شده که در پوشش گشت نامحسوس پلیس از رانندگان اخاذی می‌کرد.

تین نیوز

به تازگی فیلمی از دستگیری فردی که در قالب پلیس نامحسوس از رانندگان اخاذی می‌کرد در رسانه‌ها و  شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که پس از انتشار آن تعدادی از کاربران خواستار ساماندهی، اطلاع‌رسانی مطلوب و اخذ تصمیم جدی در مورد این بخش از فعالیت پلیس راهور شدند.

به گزارش تین‌نیوز، در فیلمی که از رسانه ملی و مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری پایتخت، برای آگاه سازی شهروندان منتشر شده از دستگیری فردی خبر داده شده که در پوشش گشت نامحسوس پلیس از رانندگان اخاذی می‌کرد.

پس از انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی برخی فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری حادثه قتل یک راننده کامیون توسط سارقانی که در قالب گشت نامحسوس وی را متوقف کرده بودند، خواستار تصمیم جدی پلیس راهور در مورد نحوه فعالیت این گشت‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد راهکارهای شناسایی گشت‌های واقعی پلیس شدند.

به گزارش تین‌نیوز، حادثه قتل یک راننده توسط سارقانی که در قالب پلیس نامحسوس فعالیت می‌کردند در شهریور ماه امسال رخ داد.

در این حادثه «مجتبی خادمی» راننده 41 ساله اهل شهر معمولان لرستان، روز چهارشنبه 14 شهریور امسال در حالی‌که از تبریز بار بار پروفیل به سمت اهواز در حرکت بود در کمربندی اندیمشک قربانی سارقان شد و با شلیک گلوله به قتل رسید. این راننده در حال صحبت کردن با موبایل با یکی از دوستان خود بود که ناگهان یک خودرو با معرفی خود به عنوان گشت نامحسوس پلیس‌راه، او را متوقف کرد و او نیز با بیان این‌که پلیس متوقفش کرده است، به مکالمه خود با دوستش پایان داد. پس از کشف جسد این راننده و شنیدن اظهارات دوست وی که در حال مکالمه با او بود، پیگیری‌ها نشان داد افرادی که این خودرو را متوقف کرده‌ بودند سارقانی تحت عنوان پلیس و گشت نامحسوس بودند.

به گزارش تین‌نیوز، حدود یک ماه پس از قتل این راننده جوان کامیون در کمربندی اندیمشک، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده ‌انتظامی استان خورستان از دستگیری قاتلان این راننده خبر داد و به رسانه‌ها گفت: ماموران پس از تلاش‌های مستمر یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند و سرانجام پلیس آگاهی، سرکرده باند به هویت (م - ت) را در استان همجوار شناسایی و پس از کسب نیابت قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

به گفته وی، متهم در تحقیقات پلیس به قتل راننده و سرقت تریلر به همراه محموله آن با همکاری 6 نفر از همدستانش اعتراف کرد.

حجم ویدیو: 5.23M | مدت زمان ویدیو: 00:03:17 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.